.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, November 5, 2010

..UnSangKeraBLe News..

Online dari rumah abg aku di Bukit Indah.. yer.. kitowang tinggal di bukit2 belaka.. heheh.. tak sempat nak update apa2 di rumah tadi... pepagi tadi dapat call dari mak bagitau adik aku Syed Ali masuk ICU sesak nafas.. thats y kelam kabut... mandi.. bersiap dan terus ke HUKM.. sampai jer.. check nama adik aku kat situ.. tapi.. tak ada.. call mak balik.. rupa2nya dia dah balik umah... mmg raser penat terkochoh ganyah.. tapi at one point.. aku lega.. dia dah balik.. maknernya dia dah ok... mudah-2an terus sembuh hendaknya.. risau hati nie biler perkara2 tak terjangka menimpa keluarga terdekat kita..

Lepas nie kami akan ke rumah kakak En. Ady.. ada buat makan2 di sana.. lewat lar sikit.. dah macam nie jadinya.. malam nanti Insyaallah akan lawat Dekly di rumah Mertuanya..

Masuk ICU bukan boleh main2.. itu antara hidup dan mati.. what do you expect biler melawat org di Unit Rawatan Rapi itu... mereka tercungap2??  Sakit teruk?? Nazak..???  I am praying for a magical thing to happen.. he is not in the ICU at all... and its a good news.. aku harap dia di rumah dalam keadaan baik.. semuanya baik2 sajer.. buat semua orang2 yang kita sayang...

 

2 comments:

Ena said...

owh.. aptut la akak tak de umah yeh!.. ingat kan p beraya. =P

Moga semuanya baik2 seadanya la ye kak.. :-D

aiDieNa said...

Hurmm tu lar Ena.. harapnya bertambah ok..


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails