.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Sunday, November 21, 2010

.. ToLONG.. aDa ORaNG MeROYaN!!

Kat "Dekat di Hati" sekarang nie ada citer antoo seram.. "Bangku Kosong"... saper pernah tengok?  Kalau penakot jangan tengok... kalau beranie siler tengok... Alyaa dari siang tadi dok tunggu nak tengok citer nie... tapi kan itu bukan motif sebenar entri inie... aku nak bagitau nie.. ada orang meroyan sebelah aku sejak balik keje tadi... aku konker pc kan... dia sibuk nak surfing... macam² mantra melemahkan semangat ku dikeluarkan.. sikit pon tak menggugat hatiku yg waja... heheheh.... dengki arr tue... kalau dia ngadap pc aku  tak kaco pon!! Kuasa! Huh!!  Sekian... aku tamatkan perjalanan alam maya di hari ini... kang meroyan dia di tahap bahaya... sapa yg susah...

2 comments:

ratna said...

bangku kosong dah pernah tgk.. suspen gak.. mmg best!!

Ena said...

uits berani erk alya tengok citer seram.. ena sendiri tak brani kak nak tengok.. huhu.. seyes memg penakut.. sound effect je dah buat ena kecut perut.. huhu..

heheh.. meroyan yeh! ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails