.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, November 25, 2010

..Kenapa tak BaGiTau awal²??..

Baru sudah bercakap (di telefon) dengan owner nursery anak² aku tadi.. its about Aisha.. mata dia merah.. berair dan bertaik mata.. baru sedar pagi tadi.. sebab mata dia tak boleh bukak... semalam tak perasan pon.. macam ok.. rupa²nya dia baru bagitau yang semalam.. anak pengasuh di Taska.. one of the staff there cucuk mata dia dengan jari sebab berebutkan barang.. aduhaiiii... geram aku.. sebab nobody inform me about the incident... kenaper perlu aku tau dari anak aku sendiri... mata organ penting okay... bukan boleh buat main²... Owner memang betul² sorry sebab dia pon tak tahu sebab staff dia tak inform kat dia... dia pon baru tahu pagi tadi maser aku antar bebudak lambat sebab bawak dorang pegi klinik dulu... aku bagitau jelas dan terang dah pada owner tadi.. minta dia nasihatkan staff dia... apa² saja terjadi pada anak² parent di bawah jagaan dorang... minta inform secepat mungkin... benda dah jadi.. jangan diam sahaja.. supaya kita boleh ambil tindakan awal dan sepatutnya... supaya akibat dari incident itu tidak melarat... tolong lar jaga amanah kami sebaik²nya.. anak kami harta kami...


6 comments:

Ena said...

ishhh.. sian aisha..

tu la.. dorang ni kdg amik mudah benda yg patut di titik beratkan..

Zaidah said...

hari tu tersalah orang tepon marah2...sekarang nie diorang bercucuk mata plak...teruknyer nursery tu....

syariza09 said...

betul tu, apa2 yg jadi kena inform parent. bila dh tau, senang la nak wat tindakan lain

ayah,ummi, farish said...

siannyer aisha...
nie yg maya buat bertambah risau nk hantar farish kat nursery..br planning thn depan nk hantar...
btul tu..sepatutnyer dorang inform ler...nie kalau jd aper2 buat sambil lewa jer...mmg x patut betul dorang nie

Rizziela said...

yerlah..

Anak kita sepatutnya melayan anak kita sebaik mungkin..kita kan bayar diaroang untuk jaga anak kita

ratna said...

kalau saya pun bengang gak..


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails