.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Saturday, November 6, 2010

..ChoCoLate AddiCt..

Kowang suker makan coklat.. aku suker... ada masa² memang craving sangat²... nak sangat² makan.. coklat paling aku suka coklat Beryl's.. rasa dia memang menepati citarasa aku.. tak manis sangat.. tak pahit sangat.. lemak² berkrim.. believe it or not.. ini coklat Malaysia.. saper kata barangan tempatan tak ada kualiti??  Dulu maser mula² coklat nie diperkenalkan.. harga dia murah jer.. boleh kata tiap² bulan aku beli sebalang coklat tu.. tu sebab badan aku naik.. kuat makan coklat.. selalunyer aku sembunyikan.. suka makan sowang².. hahaha.. giller kedukut.. yerlarr.. kalau abis.. saper nak top up stok coklat aku.. hehehe... aku juga suka beli coklat nie sebagai hadiah harijadi.. selalunya aku beli untuk mak aku lar...

Interesting fact of chocolate memang menakjubkan.. biasanya aku kuat makan coklat time PMS.. time kepaler serabut.. time tension... sebab per.. sebab kandungan dalam coklat nie boleh menenangkan jiwa seseorang.. juga meningkatkan sensualiti.. awww... whatever... tapi kan... tapi... sib baik kegemaran aku nie tidak terlampau² seperti kisah di bawah... unbelievable... believe it.. hehehe

*******************************

Kim Do-yeon, a 21-year-old woman from South Korea, has become an overnight celebrity in her native country, after admitting to being a chocolate addict on live television.

On November 2nd, Kim Do-yeon made an appearance on a Korean TV show, where she confessed to consuming large quantities of chocolate every day. You couldn’t tell by her slim figure, but the young Korean says she has eaten over 1.2 tons of chocolate in the last six years alone. As she demonstrated in the television studio, Kim Do-yeon loves chocolate in all its forms. Whether she’s drinking it from a glass, eating it mixed with noodles or steamed rice, she just can’t get enough of it. To quench her craving for chocolate, Kim Do-yeon says she melts small pots of chocolate every day and mixes with everything she eats, even meat.

..minum coklat..

..makan coklat..

..muka coklat.. tapi cantik kan.. hehehe

Her TV appearance scored a record audience, and chocolate addict Kim Do-yeon became a real overnight celebrity.

2 comments:

Ena said...

owh.. antu cekelat upernyer.. ena pulak tak la suka sangat tapi kalo ada memg layan.. hehe.. tapi tak leh nak beli selalu.. sbb budak2 ni dinasihatkan spy kurangkan makan coklat & gula2.. utk megurangkan keaktifan yg terlebih pd dorang.. alahai.. mcm2..

tapi betul kata akak, coklat bila makan time pms tu wat kita rasa tenang jek.. mrmmm..


dasyat ek pompuan tu nye gila coklat!..

aiDieNa said...

Wah.. komen Ena dah muat satu entri.. hehehe.. komen²..

I Loike! ;)

Betul tu.. budak² kalau makan gegula banyak² nanti keaktifan dia luar biasa.. tapi coklat ok kot..heheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails