.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Sunday, November 21, 2010

..SeSeKaLi KaKPaH BeRMaTa BeLaLaNG..

Hai sumer.. selamat petang.. per citer arinie.. jalan² ker lepak kat umah... aku.. lepak umah jer.. semalam dah puas ke sana sini sampai tengah malam... penat arr.. lagipon En. Ady keje arinie.. settlekan keje² umah sikit.. dan mengadap blog.. hehehe... nie entry tak der keje ok.. yerlah.. kalau ada keje ofkos aku tak buat entri.. sebab sibuk buat keje kan...

Haaa... spek nie dah lama beli.. zaman  spek mata belalang menjadi kegilaan ramai.. maka aku yg tak der kena mengena nie pon gatai nak berspek juga.. maka beli lar spek mata bodo² nie.. walaupon idak ler biasa memakainya.. sebab aku memang tak pandai berspek dan seorang yang tidak suka berspek.. raser terganggu jer biler pakai spek.. raser macam something dok bertenggek atas batang idung.. kesimpulannya tidak selesa.. spek nie.. pakai.. ada lar 2.. 3.. kali.. pastu simpan.. sampai lar aritu dok rosek² laci dashboard keta.. dan jumpa spek nie.. ingat nak try kat muka Ainna dan amik gambar.. end up time nak snap gambar.. dia tak mo bergaya.. dah boring kot.. sama cam Bonda.. dia tak selesa berspek mata...

Ohhh.. sekarang Bonda memang suka atau tak.. terpakser pakai spek.. sebab penglihatan kurniaan tuhan nie dah tak setajam dulu.. silau jer selalu.. tu lar kan.. saper soh tak jaga leklok.. sebab kan aku drive ker opis.. makanya aku harus membiasakan diri berspek.. time drive jer lar pon.. sudah drive.. spek pon masuk handbag.. hehehe

..ada gaya ker??..

..hehehe..

.."Mak!! Besaunyer mata haku!!"..

..ececehhh.. gimik jer tue.. hehehe

2 comments:

Lizzie Yasmin said...

wow... dah mcm suria baja hitam dah... hehehe....

deidaa said...

pergh besornya spek.. kalo aku pakai, muka aku pon xnampak rupe dah wahaha.

aku wat spek baru tiap2 thn la k.pah.. power naik sokmo kaedahnya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails