.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Sunday, November 14, 2010

..KeNa BaNGuN AwAL JuGa..

Hai.. ingat nak bangun tengah hari.. ujung minggu lar katakan.. biler lagi nak bangun lambat.. tapi.. tak dapat.. tidurku berkali² dikejutkan 3 org budak tecit yg macam² tu.. akhirnya.. daripada kepaler dok ding dong.. baik ler aku bangun terus kan... dorang nie kan.. semenjak dihantar nursery.. sokmo bangun awal pagi... pastu timing tido pon samer jer mcam kat nursery... kul 1.00 tgh jer musti dorang tido.. kira dah berjadual lar tidonyer.. cumer si Alyaa jer yg masih kebal.. kejenyer mengadap citer katun... kalau tak pc... tv.. kalau tak tv.. pc... Alyaa.. Alyaa.. sekarang nie dowang tgh tengok katun lar tu.. kat tv.. sebab tu Bonda boleh menaip kat sinie.. huhuhu..

Tengahari lepas Zohor.. dah plan nak lawat papa.. he is warded... badan dia bengkak² bersangkutan masalah buah pinggang.. aduhaiii... tiga organ penting dalam badan manusia.. rosak satu... seluruh badan akan tersiksa... aduhaiii...  mudah²an sakit papa masih di peringkat awal... apapon.. prevention is better than cure.. jaga lar kesihatan kita dari sekarang... tubuh kita nie hanya pinjaman.. amanah dari tuhan...

2 comments:

deidaa said...

anak ko blh geng dgn aku le,
asal kul 1je.. musti tido (bos aku pon dh sedia maklum hahahhaa).

aiDieNa said...

deidaa,
E'ehh.. ko dok nursery jugak ker?? Hehehe.. ok lar tu.. bleh geng!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails