.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, November 9, 2010

..aNAK MuRid CiKGu ShiDa..

video

..Hehehe.. anak² aku kalau bab hafal lagu no. satu.. ikhs..ikhs..ikhss..

jom nyanyi ngan Alyaa..

Kalau Cinta 
Aliff Aziz ft Joanna

**Aliff Aziz**
Di lubuk hatiku.. Adalah kamu
Sebagai ratu..

**Joanna**
Seluruh Jiwaku.. Hanya dirimu
Yang aku mahu..

**Duet**
Telah ku percayakan..
Hati ini padamu..
Maka kita tak saling risau.. risau.. risau.. risau..

Kalau cinta jangan kacau..
Kalau sayang tak perlu marah..
Kalau ikhlas tak minta berbalas..
Serahkan cintamu..
Pada yang punya cinta..

**Joanna**
Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Yang aku perlu

**Aliff Aziz**
Seluruh Jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu

**Duet**
Telah ku percayakan..
Hati ini padamu..
Maka kita tak saling risau.. risau.. risau.. risau..

Kalau cinta jangan kacau..
Kalau sayang tak perlu marah..
Kalau ikhlas tak minta berbalas..
Serahkan cintamu..
Pada yang punya cinta..

**Joanna**
Aku ku perlu..
**Aliff Aziz**
Kau jiwaku..
**Joanna**
Kau cintaku..
**Aliff Aziz**
Kau kurindu.. Kau lah ratu..


4 comments:

Ena said...

uhuk!

tak dapat tengok
kena balik umah dulu la nak tengok balik..
yg pasti alya takpelat cam anis kan!.. anis sampai skrg pelat.. hadoiii

Ena said...

heheh

datang lagi nak tengok alya..
gelak kekeh2 ena tengok alya.. feeling abis dah tu..
baru perasan anis pun suka nyanyi lagu tu.. budak2 cepat sungguh dengan lagu..

mummycute said...

comel sangat alya ni...salam perkenalan...

aiDieNa said...

Ena,
Wah sampai dua kali datang tu.. hehehe.. Alyaa nie mmg kalau nyanyi over abis.. tu blom tengok dia joget lagie..

mummycute,
Yer ker mummy.. ada tak secute mummy?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails