.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, November 1, 2010

..Entri FeRasHaN dibawa oleh Perasaan Bowink..

Sesekali biler bowink.. Kakpah suker layan perasaan sambil² perasankan diri sendirii.. ahahaha... hidup boleh jer berangan.. tapi agak² lar kan.. jangan asyik berangan sampai sumer keje tak jalan..

Aku menaip di kala bos sedang berkursus.. dan kepala pening.. tekak mual²... jeng..jeng..jengg... apakah??  Perut aku masuk angin lar.. gara² tak amik lunch.. nak save money.. padahal dok perabih sandwich ngan pancake aritu dari rumah.. aku nie jenis tak suka membazir kan.. sakit jiwa raga inie tau melihat pembaziran.. selagi benda tu elok dan boleh makan.. aku akan makan... dengan syarat.. rasanya sedap kat tekak aku.. kalau tak sedap.. ermmm.. pk 120 kali lar nak tapau.. hehehe

..nie gambar time boring.. maser En. Ady tinggal hp dia.. aku perasan sorang² lam bilik opis.. ikhss..ikhss..ikhsss.. sungguh tidak ada keje..


..pakai pashmina sebab sangat sejuk.. pashmina dari jauh.. colleague En. Ady Kak Dzu yg bagi.. mekasih K. Dzu yer.. ingat jugak kat sayer yg tak der kena mengena nie.. :) ;;)

5 comments:

Ena said...

apa salahnya kak.. ni kan umah akak.. ;D
bestnyer.. tak de pun org nak kasi kat ena.. mrmmm

mamaaerish@eb said...

cunnnnnnn gitewwwww... (",)

sw33tdarling.com said...

soooooooooo chomeeeeeelll!!

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

bestkan opis aidiena boleh bukak blog dan update. opis kak mimi tak boleh. huhuhu tensi sungguh.

aiDieNa said...

Ena,
Iyer lar kan.. umah sendiri.. hehehe

Eb,
Iyer ker.. malu aiii... ;;)

sw33tdarling.com,
Sangat lar kan.. hehehe..

Kak Mimi,
Tapi saya tak boleh fb.. tak bleh chatting.. blog jer lar penghibur hati.. hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails