.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, November 1, 2010

..Apa iTUe??..

Apa inie??  Murid² sila jawab.. saper betul cikgu bagi duplohsen.. hehehe

"Batu Cikgu.."
"Ya.. betul.. itu batu.."

..batu aper nie??..
Ntah aku pon tak tau..
 
..Apa??  Amik dari maner..? 
..Hurmm.. dari bilik bos aku..
..Beranienyer amik barang dari bilik bos.. ehehhh.. musti lar beranie.. sebab bos aku tu dah posting pulang ke tempat asal.. aku tak sempat jumper dia maser dia berpindah balik sebab maser tu aku dalam pantang.. dan itu lar satu²nya peninggalan dia.. walaupon hanya seketul batu.. aku simpan..
Untuk apa?? Kenang²an.. selain tu aku memang suker benda biasa yg pelik.. yg boleh buatkan orang tertanya².. hehehe..
Tak cayer??
Setakat nie.. saper sajer yg pertama kali masuk bilik aku.. musti berhenti di situ dan bertanya.. tak larat akak nak menjawab dik.. hehehe.. dah saper soh gatai p letak batu depan pintu kan.. hehehe

"Apa signifikannya batu nie Kakpah??" soklan paling cerdik pernah aku dengar..
"Haa.. tu maknernyer ko bukan superman.." dia buat muker pelik kat aku.. akak nie paham soalan ke tak.. hehehe
"Ko tak lemah kan.. kuat jer aku tengok.." aku dengan konfidennyer cuba memberi penjelasan saintifik.. ekekeke..
"Itu lar batu kryptonite (entah betol tak aku eja nieh!).. hanya superman yg lemah ngan batu tue.." eheheheh.. aku gelak.. lembab jugak ko nieh! LOL..

3 comments:

Ena said...

kalo ena tengok pun kompem ena tanye soklan yg sama.. hahahha..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

heheh lawak betul jawapan tu.. akak pun tak terpikir jawapan superman tu. hehehe

tiba2 teringat citer ahmad albab.. ala yang polis tu nak rejam batu dalam lokap tu. "ante nampak ini batu?" heheh

aiDieNa said...

Ena,
Tu lar pasal kan.. sajer jer nak bagi owg tanyer.. at least ada ghak topik nak berborak..hahaha!!

K. Mimi,
Ana pon teringat itu pelem masa mau buat ini entry..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails