.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, November 10, 2010

..Photography Session bersama UsTaJaH ALYaa..


Saya pinjam tudung Bonda saya nie..  asyik Bonda jer pakai.. meh saya pulak nak try..
  
..sebelum tu.. terimalah ciuman terbang dari saya buat semua yg baca entri inie..
   
..ehemmm.. ehemmm.. assalammualaikum.. pembuka bicara..
 
..tak jawab dosa tau.. tapi Bonda kata.. lagi dosa jelan lidah kat orang.. hehehe
  
Ok lar.. saya tarik balik lidah nie..

 Cakk!!  Jangan lar marah.. gurau² jer.. saya memang suka menyakat..

..sebab saya takot lar tengok orang masam² muka.. hidup mesti ceria kan..

Haa.. masam macam nie.. kalau comel macam saya tak per lar.. ekekekekkk

..ok..ok.. saya tau sumer ingat saya poyo kan..

Yer..saya ngaku.. saya dapat gen nie dari ayah saya.. hehehe
 
 Ayah boleh buat lebih dari inie.. saya kena berlatih lagie nie..


Yerlarr.. Bonda nak tudung dia balik.. baru nak berangan² jadik ustajah.. tak per arrr..  lenkali kita jumpa lagie..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails