.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, November 24, 2010

..I'M IN A MaZE..


Have you ever been in a maze??  Aku.. pusing.. pusing.. pusing.. dan pusing.. lalu jalan yg sama berkali².. kepaler dah pening... tulang belakang dah keras cedung.. apsal lar tak jumpa² jalan keluar.. maner aku nak pegi nie... kenaper susah sangat jalan nie... apsal lar sumer keta laju²... sabar.. tenang... istighfar banyak²... baca doa... "Ya Allah kau mudahkan lah perjalananku... beri lah aku jalan keluar.."  Alhamdulillah jalan keluar kutuju... tapi... jln ke destinasi tetap buntu... adakah tersurat.. rezekiku tidak di situ hari ini... percubaan terakhir... tak jumpa juga.. geram.. sebal.. tension... akhirnya pasrah.. kenaper lar aku nie sengal benar... argghhhhhhh!!!!  Apa aku nak buat eak.. baru pukul 10.30 pg.. amik budak² kat nursery dan lepak umah mak?  Balik umah sendiri dan declare cuti.. tidak.. tidak.. aku nak rehat... i really need a break after this stupid tiresome neverending journey... I make up my mind... and I'm here... in my very relaxing place... I'm in da office.. in my own room.. finally.. everything end... lantak arrr... tak yah p kursus... buat abih duit minyak aku jaa!!!!!!

Korang pernah sesat dan... Putus Asa??


2 comments:

Ena said...

alahai..

patut la tiba2 akak leave comment tadi.. ingatkan akak break ke apa.. sian akak.. tak pe la.. tak de rezeki nak p kurus tu.. kat ner kursus tu kak?

kalo ena suh p sendiri kompem ena memg takkan pegi sbb ena memg buta jalan.. dah la pengecut ena nie.. mrmm

aiDieNa said...

Tu lar kan Ena.. takut memang takut.. tapi sampai biler nak takot kan... kalau tak belajar sampai biler pon dok buta dan bergantung ngan orang... byk jalan dah lekat lam kepaler akak tadi...hehehe tapi frust lar jugak kan.. tak sampai tempat dituju..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails