.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, April 1, 2010

HaDiaH YaNG ChOMeL..

Entri nie dah lamer tertunda... actually aku dah terima hadiah nie since last week.. ingat tak dulu aku pernah join contest nie..

Sebenarnya join contest secara suka² nak meriahkan suasana.. tak sangka pulak
Pn. Erni nie pilih saya sebagai pemenang... apa² pon... mekasih bebanyak... Syukur Alhamdulillah... semoga Pn. Erni dimurahkan rezeki.. sok² boleh buat contest lagie.. ahaks.. ;)

Fresh from office boy yg antar kat aku.. hehehe

Me.. trying the nursing cover.. cantik tak? ;)

Ohh yer.. alang² kan.. nie aku nak promote sikit.. Cik Erni sekarang nie ada buat produk baru.. macam nama kedai dia chomel.. produk nie mmg chomel sgt di mata aku... see...


Saper berminat.. boleh lah terjah
Kedai Chomel Pn. Erni yer..

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails