.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, April 2, 2010

TOLONG.. Pls.. pls.. plissssss Detail anda ASAP!

Salam... mungkin masih ada yg belum aware dengan pengumuman pemenang contest Anugerah Terindah di blog ini... Saya sedang update detail² pemenang²... saya baru terima 8 details... yang lain² mana.... please... jika anda lewat bagi maklumat... hadiah juga akan sampai lewat...

Mereka yg dah saya terima maklumatnya...

1. Farhanin Abdullah aka Anin
2. Hasnidar bt. Muhammmadon aka Nida
3. Nurul Huda Resad aka nurulhudaresad
4. Mamasofea aka ummisofea
5. ALYANI BINTI AMRAN aka Asya
6. NORIZAN BINTI IBRAHIM aka Mamalyna
7. Suzianti bt Maswar aka Chugie
8. Norhayati aka
Yatie


Saya masih menunggu feedback dari 4 orang peserta... iaitu

1) Asmieyra
2) Ieda
3) Azura
4) Ummu Adam

Kepada yang di atas... kerjasama dari anda amat saya harapkan... terima kasih.. saya sedang setia menunggu...

3 comments:

Nida n' Hanafi said...

Alhamdulillah.. email saya dah diterima :)

aiDieNa said...

Yer Nida.. dah terima.. igt nak poskan semua hadiah2 tu esok.. tapi masih ada yg tak bagi details... tengah tunggu nie..

.::WaNiE::. said...

depa tak nak hadiahh :D


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails