.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, April 5, 2010

Sangat SuKa LePak D TaNGGA!

Inilah yang dilakukan setiap hari bila ada di rumah... port baru tempat lepak..

...biler dah berjaya duduk di atas tangga.. akan gorang kaki sambil gelak2 puas dengan bangganya..

..berdiri melihat orang dari pandangan atas terasa lainnya..

..hehhhh... saya di sini larr..

..heh.. buat apa kat bawah tuu?..

..naik lagi tinggi..

..wah seronoknya duduk kat atas nie..

..akhirnya tercapai jua hasratku..

..esok aku nak panjat tinggi lagi..

..harap²nya berjaya sampai ke puncak..
Hmmm... tgk gambar si Ainna kat atas nie.. tgk rupa bangga dia.. kepuasan yang dia rasakan bila berada di atas.. ini lah hobi terbaru Ainna selain berendam dalam jakuzi.. hehehe... asal duk kat ruang tamu jer.. mesti dia menghala ke tangga... panjat sampai 4 anak tangga... duduk bertenggek di atas... tergelak².. tersengih².. goyang2 kaki.. kadang² menyanyi... sangat mencuit hati.. puas diangkat turun.. ke situ juga ditujunya semula... melepak lagi.. menyanyi lagi... bila ada orang boleh ditengok²kan... tapi kalau dia sendiri... satu tindakan yg agak merbahayakan diri sendiri.. sangat risau takot kalau terlepas pandang!



4 comments:

LYaFRINA said...

sama la dgn asya..
kalo p rmh nenek dia.. port favourite dia.. kat tangga la.. turun naik..turun naik..
kt y nengok.. risau y amat..

aiDieNa said...

Budak² sumer sama kan... minat kat plug point.. tangga.. remote control..handphone... anak² zaman sekarang... :)

ratna said...

geram giler dgn budak sorang ni.. kalau dapat sure saya gomol..

aiDieNa said...

Uhuhuuuu.. Ainna cakap... dia tatotttt.. tatottt ngan Aunty Bulu Mata Pelesuuu.. hihihi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails