.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, April 8, 2010

Aku ada 2 RuMaH BaRu..

Salam... kepada korang sumer.. entri ini adalah semata² untuk aku perkenalkan 2 rumah baruku... kira aku nak buat house warming lar nie... kepada yg sudi sila² lah jengah rumah²ku yg masih baru dan kosong ini... rumah pertama BiDaDaRi BuMi merupakan tempat aku menyimpan setiap artikel/cerita/tips yg aku jumpa sebagai koleksi peribadi juga untuk dikongsikan bersama...

Rumah yang satu lagi ini pula ialah
Diari Diet BoNDa yang mana aku wujudkan untuk berkongsi pengalaman diriku mendietkan diri... tips juga segala artikel berkenaan penjagaan berat badan...

Semoga dengan adanya 2 rumah baru ini dapat dimanfaatkan bersama²...


3 comments:

mama_iris said...

wahhh....bagusnye ada blog asing2....mantoopp....rajin2 jenguk blog kedua nurul juga ye....heheh

.::WaNiE::. said...

tabik springgg

rajin sungguh

aiDieNa said...

Ena.. a'aa.. maser kita draf tu mmg dah betul.. tapi biler dah post dia jadik lain laks link tu.. pelik ghak.. tapi dah betulkan dah.. rasanyer dah ok..

mama_iris pon ada rumah kedua eak.. Insyaallah.. akan dtg jalan2 nanti..

Hehehe.. tak der lar rajin maner pon Wanie.. kadang... kadanggg.. :)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails