.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, April 12, 2010

BuNGKuSaN GuLa aBaD iNie..

Tengok gambar kat bawah nie.. bukan bungkus rokok tau.. tapi gula... eiiiuuuuwwww... nak beli pon tak lalu... gelilah... ini salah salah satu pendekatan kerajaan untuk mengurangkan jumlah penggunaan gula rakyat Malaysia... sila lah tengokkk... hehehe..

Gelinyerrrr.....
Iniee lagi lah... ikhssss....

Pasnie biler beli gula jer.. kena cecepat tuka bungkus masuk balang... hahahahhh!
Korang raser akan tercapaikah matlamat kerajaan dengan menggunakan pendekatan bungkusan ini??

7 comments:

Adlina Husaini said...

eeewww..gelinya..tapi bagus jugak lah usaha kerajaan wat mcm tu..tapi jgn sebab ubah bungkusan, rege gula naik pulak

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

ishk memagn tak lalu la kalau tengok pada pembungkus gula tu.. tp tu la kalau tak diingatkan kita ni, setiap hari bersudu2 gula kita tibai. heheh

Ena said...

huhu..
sgt geli itu gambo la kak.. rase loya pulak sampai ke tekak.. huhu..

aiDieNa said...

Adlina.. hahaha.. mungkin jugak dorang naikkan rega.. bab nanti org makin kurang beli gula sbb geli tgk bungkusan tuu..

Kak Mimie.. tu ler.. manusia mudah luperrr...

Ena.. tu lar kita pon ngah loya nieh!

.::WaNiE::. said...

eii apa dorg ni apsal letak gambar mcm ni teruk lahhhhhh

LYaFRINA said...

ISHHHHH...kat mesia k tu???
hehhehe..rugila tokey gula tu.. xlalu nk sentuh pon.. heheheh

**aidiena..thanks yer..hadiah tu dah terima.. sgt2 comel n cute.. suka sgt2...

aiDieNa said...

Wanie.. ntah lah kan.. letak ler gambor semut ker.. apa ker.. hahaha.. ntah² gambor nie gambor edit jer kan.. dpt pon kat email.. hehehe...

LYaFRINA.. baguslah.. selamat sudah.. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails