.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, April 5, 2010

MuSiM AWaRD BeRLeGaR² di BLOPGSPHeRe..

Okeh award kat atas nie dah peram lamer.. dianugerahkan tak bleh blah hihihi oleh kawan seangkatan kat UiTM Jurassic Park dulu... Ayu... Mekasih yer Yu.. hmmm award nie aku kena past pada lima blogger.. siaper eak... ermmm... haa.. aku bagi pada kamu lah.. yer kamu.. kamu yg sedang bacer entry ini.. haaaa... kan dah lebih dari lima tu.. huhuhu!!


Award yang plak aku terima dari 2 orang... hehehe iaitu dari
Ratna kawan seUiTM jugak.. dan juga dari Mrs.Ecam kawan blogger.. sangat beautiful KakPah ropernyer.. hehehe.. dilarang muntah okay.. mekasih sesangat kepada yg sudi menobatkan sayer sebagai Beautiful Blogger inie.. saya yg beautiful ker blog nie yg beautiful.. ehehhh konpius kejap!

Okeh.. supaya award nie lebih bermakner.. ikutlah aper yg dinasihatkan di bawah..

1. ucapkn maceh kt spe yg bg award nih: Seperti yang telah kuucapkan kepada mereka...

2. pass kt 15 blogger yg kamu rs fantastic bombastic plastik beg: walawehhh.. ghamaiiiinyerrr... tak per.. aku baik ati... aku paskan award kat atas nie kepada sumer yg membaca entri inie.. okehhh

3. bgtau kt blogger yg ko bg award ni kt dieorg: Kan aku dah bagitau tadi.. hehehe..

4. bg 7 perkara tentang kamu :

Tujuh eak.. ermmm

1. Aku seorang yang pendiam.. suka buat hal sendiri
2. Muka nampak garang.. tapi orang tak tau aku nie ramah tamah sebenarnya..
3. Aku sangat baik pada orang kalau orang itu baik dengan aku..
4. Aku suka tengok citer serammmm...
5. Aku penggemar coklat.. warna coklat.. aiskrim coklat... makan coklat
6. Seorang penggemar aktiviti lasak... aku juga seorang yang kasar..
7. Seoarang yang tidak suka bergantung pada orang lain.. berdikari.. sangat independent.. sama jerlah tu kan hahaha!!

Award kat atas nie lak dapat dari orang yang samer.. Ratnamurniwati terlebih rajin aterrr amik sebundle terus.. hahaha!
Okeh.. nak terima award kena bagi ucapan... "Mekasih Ratna yer.."
Pastu kena listkan nama anak² yg dilahirkan cam kat bawah..
1. Putri Alyaa Safiah = 14 Jun 2006
2. Putri Aisha Ameerah = 03 Oktober 2007
3. Putri Ainna Najihah = 01 Mei 2009 (Public Holiday!)
Okeh.. dengan ini saya paskan award ini kepada sumer ibu², mummy², umie.. mama... ummu.. semua pompuan yg dah ada anak yg bacer entri ini... anda sumer dlm senarai penerima award.. amik ler.. siler.. silerrr... ikhlas dari sayerrr....
Sekian! Nak simpan award masuk lemari nieh!

2 comments:

.::WaNiE::. said...

waa banyakknye award
boleh kalah siti nurhaliza hahaha

musim awards ek

aiDieNa said...

Kalau lar betul Tok Ti bleh kalah.. syorgaaa... 300K lebih tu beb.. sapa mau kasik??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails