.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, April 26, 2010

Dia Marah Ayah Makan Aiskrim dia..

video


Maser nie kat Tesco.. semalam seperti biasa beli stok susu budak².. lalu kat belakang tempat R&R kecik tu terdengar lar kata² nie kuar dari mulut si Alyaa..

"Bonda.. nak aiskrim.. nak aiskrim.." Memula aku malas nak beli.. sbb takut cair sbb lama lagi nak p bayar.. sekali dia nak aiskrim cone yg cam jual kat Mc'D tu.. satu singgit.. so.. sebagai Bonda yg mithali.. tentu aku tanak hampakan hati anak aku yg dah mengidam tersangat tu kan.. kitorang pon beli lar sorang satu.. kecuali si Ainna lar.. budak kecik tu suap jer sikit²... dia pandang jer tau org lain sumer dapat aiskrim sorang satu..

Kitorang pon carik lar port untuk lepak sekejap... tempat penuh.. so.. makan sambil berdiri jer.. memula aku suapkan si Ainna.. aku nyer abis.. En. Ady laks sambung suap si kecik tu aiskrim.. ingat ker tak pandai makan... sekali.. korang tgk lar camner marahnyer dia cam video kat atas tu biler ayah lambat suap aiskrim ke mulut dia... ada yg lagi dasat tapi tak sempat nak snap... boleh tahan woo Ainna nie... boleh tahan...

4 comments:

.::WaNiE::. said...

kekekekek bukan mainn

Ena said...

alahai.. pandai ykk ainna makan aiskem tu.. pandai dahhh anak bonda yg chubby cheeky bum bum nie..hehehe..

ratna said...

ha ha ha..budak2 besar ni mmg dah pandai nak tunjuk perasaan..

aiDieNa said...

WaNie.. memang bukan main².. hehehe

Ena.. macam² lagi dia pandai..

Ratna.. betul.. betul.. betul.. (upin dan ipin mengangguk) hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails