.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, April 27, 2010

..TAG dari Zilajai..

Semalam.. telah diberitahu aku ditag oleh Zilajai... ohoho... org dah tag.. kena lar jawab kan.. hmmm.. malas nak utang² nieh.. chehhh.. kunun tetiba.. hehehe

************************************

1) pe yg anda akan buat klu member tikam blakang anda?
Aku jadik antu... biar dia tak senang idup.. mati tikam diri sendiri.. uhuuuu.. sangat sadissss! So.. jangan berani tikam belakang aku eh!

2) 6 org di hati anda?
i) Mak aku..

ii)Laki aku..
iii) Anak² aku
iv) Adik beradik aku..
v) Sedara mara aku
vi) Kengkawan dan sahabat handai aku..

3) anda rasa anda comel?
.. entah.. pernah owg kata comel... uwekkk.. uwekkk uwekkk... ehhh pehal laks muntah.. tu maser aku kekecik... kowang tak comel ker kekecik dulu??


4)single or taken?
..taken by En. Ady... anak dah tiga org oiii!

5) blog yg anda suka?
..banyak... tak tersenarai di sini... antaranya blog yg aku senaraikan kat blog aku... ada jugak yg aku tak senarai.. aku bacer dlm diam... syhhhhhhh....

6) adakah bilik anda kemas setiap hari?
..selalunya bangun tido aku susun bantal.. dan pastikan selimut berlipat.. kira kemas lar tu kan... tapi anak² dare En. Ady suka main lompat² atas tu... abis sepah balik...

7) lagu terakhir yg anda dgr ?
Jika kau ubah fikiran.... aku kan setia menanti..... Mila.. kat radio nie haa...

8) last text msg ?
..bos aku yg ngah on the way to Sibu... dia nak carik keta sewa kat sana...

9) last fon call?
..CC kat sini... bagi maklumat pasal seminar setiausaha Jumaat nieh..

10) ari terakhir anda nngis?
..semalam masa nak tido... kenaper.. ermmm... rahsia!

11) list 5 warna kegemaran?
..warna² suam... hahaha.. coklat.. ijo.. merah... biru (eh nie warna sejuk!)...


12) org terakhir anda ber YM ?
..dah lamer tak YM.. kat opis kena blocked.. kat umah tak on pon.. bab ramai org dah off YM kan biler kat umah...

13) game yg anda paling suka ?
..farmville.. tapi dah lamer tak main... sesunggohnyer bertani itu sunggoh melalaikan....

14) adakah anda peminat MCR?
MCR tu haperrr?? hehehe ---> jawapan yg sama jugak lah!

15)ape prasaan anda bila jwb tag ni?
..biler lar nak abes soklan nieh!..

16)anda rase tag ini best?
..boleh ler... biler tak der idea nak update blog..

17) okey tag lagi 10 org?
10??? ramainyer... aku tag sumer yg bacer tag nie... kalau raser nak buat silakan.. ;)


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails