.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, June 30, 2010

..Pose DaRiNG NaK DaRe En. ADy..

Hai.. Saya lar Alyaa.. yg selalu Bonda bising² citer kat sini tue.. haa sayer lar tu..

..sekarang saya kat umah Tok Long.. nak tengok Ateh Kawen.. penat tau nak p kenduri nie.. sayer letih tido dalam keta..

..ramai tau orang kat umah Tok Long nie.. maser nie dorang yg laki² dan atuk² tu dok nyanyi² bahasa Arab.. Bonda kata dorang Marhaban.. entah larr..

..Ohh.. budak laki kat belakang saya tu.. dia tu dah darjah 2 tak silap saya.. dia tu sepupu mak saya.. anak Tok Chik saya.. nama dia Mohd Alauddin.. saya main kejar² ngan dia lar sampai jatuh.. abis kotor baju lela saya nie.. (baju lela = baju gaun versi Alyaa)

..saya kan.. suka sangat amik gambar tau.. ammacam pose nie ok tak.. tangan mesti macam nie.. sebab saya tengok orang selalu buat..

..Oklah.. saya dah penat arr posing.. aritu kan maser kat dewan makan pengantin saya tanya Bonda saya.. orang tu lepas dia kawen dia beranak kerr?? Bonda angguk² jer.. kata yerr.. yer ker?? Saya konpius laarrr.. bab saya tengok Umie saya pas kawen jer dapat baby..

..haaa.. ini lar Bonda saya.. ada orang kata muka saya sebijik muka Bonda.. ada pulak yg kata muka saya ikut ayah.. tapi yang tak tahan ada orang sampai hati kata muka saya macam iguana.. berubah² ikut orang yg dekat ngan saya.. ader ker patut.. huhuhu....

..Okay.. jumpa lagi.. jangan lupa jengok² sini selalu.. nanti kita gosip² lagie eak..


3 comments:

Ena said...

heheh..

Alya ni cantik tau kak.. kecik2 pun dah nampak... terutama tang matanya tu.. bg ena alya nie cantik macam akak.. dah tu bijak pulak tu.. ;)

aiDieNa said...

Alalala Ena.. Anis tu pon cantik jugak.. comel macam mak dia.. hehehe.. tapi kan. risau jugak.. nak² dara nie payah nak jaga..

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

heheh anak dara comel, bonda yang risau eh..bonda pun apa krg nya...ksian alya tido dlm keta..lain kali, boleh dtg rumah aunty eh..ada kawan jugak.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails