.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, June 8, 2010

EsoK TeNGoK WaYaNG LaGiee.. Yeay!!

Sebenarnya dari tengok promo citer nie En. Ady dah mula berkata² "Nanti citer nie kuar.. kita tengok yer Yang.. promo dia best! Anak Will Smith berlakon.." Will Smith.. wahhh.. nak..nak..nak.. aku menyahut dalam hati... sebab aku memang minat giller lakonannya.. nie anak dia Jaden Smith laks nak ekot jejak.. adakah seterer bapanya menghayati watak... Sebagai peneraju utama filem nie.. dan membawa watak yg agak mencabar aku raser tanggungjawab yg ditanggung sangat besar untuk budak yg masih kecik macam Jaden... tapi.. aku yakin dari promo juga lakonan dia yg lepas².. dia memang berbakat besar.. sama macam bapak dia.. and he's cute too.. ;)

En. Ady berjanji lagi.. "Yang nanti lepas abis sumer keje abg kat conference nie kita gie tgk wayang samer eak.. citer 'Karate Kid'.." Nak.. nak.. nak.. seperti biasa aku sahut lam hati jer.. dan seperti ingin mengotakan janji En. Ady tanpa mengeluarkan modal tiket... nahhhhh... semalam aku dapat email nie...

Pucuk dicita ulam mendatang... yeayyy!! Dan terus petang semalam maser amik budak² "Mak.. mak.. Rabu nie Ina balik lewat.. nak p tengok wayang.." Tang nak p tengok wayang tu aku pelankan sikit suara.. takot si Alyaa dengar.. hehehe.. "Laa.. p tengok wayang lagie.. cita apa??" "Citer.. Karate Kid.. dapat tiket free lagi.. sykt iklan kat blog Ina tu bagi.. hehehe" Mak aku diam... tapi tak pulak kata jangan pegi.. maknernyer ok lar tu kan.. diam dalam terpakser.. aloooohaiii.. sowiii lar mak.. lenkali kitowang bawak mak p tengok movie sekali eak.. hehehe


Sebenarnya aku memang tak jangka langsung.. sebab maser aku hantar komen tu dah berderet komen² lain kat atas aku.. aku antar pon sekadar mencuba nasib dan tidaklah harapan kusimpan tinggi.. ayat aku pon biasa² saja.. tapi dah memang rezeki kan.. out of 293 Responses and I am one of the lucky 40 yang dipilih.. Kechoh tul Kakpah nie kan!! What ever.. I am happy.. thank you Sony Pictures Malaysia and of course nuffnang for the free screening again.... I LaP You!! ;;)

5 comments:

ayah,ummi, farish said...

bestnyer...harap2 enjoy lah yer...maya jer lama tol x gi tgk waang..sbb x tahu sapa nk jaga farish

Emy said...

errrmmm.. sajek nk komen blog kak pah yg meriah nie, baru dpt baca.. kt umah rs mcm terang sgt!

Ena said...

bestnyerrrrrrrrrr...

jeles arrrrrrrr.. huhu..

ena dok plan nak p tapi ntahhhh biler la akan terlaksana.. sob sob sbob..

Nina Nurziana said...

nanged and followed

http://ninanurziana.blogspot.com

aiDieNa said...

Maya..
Alahaiii.. ciannyer takleh dating berdua ngan cik Abe.. tapi kan ada jer wayang boleh bawak masuk budak.. pernah bawak Alyaa sekali tgk wayang.. maser tu umo dia 8 bulan..

Emy..
Iyer ker.. aku baru tuka template.. dulu nyer tak compatible ngan Mozilla.. ko view guna Mozilla kot dulu..


Ena..
Jangan lar jeles.. pakser si Ewan tu.. nak tunggu free ntah biler kan.. bz sokmo!

Nina..
Thank you.. will visit u soon.. :)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails