.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, June 16, 2010

..Utusan PeNDek..


Assalammualaikum dan salam 1Malaysia.. sihat?? Arinie aku sampai opis sangat cepat.. hehehe 7.34 pg jam kat dashboard keta masa parking... 7.38 masa thumb print.. aku masuk WP3 iaitu kul 8.30 pg.. kengkadang sonok ghak datang awal nie.. nampak sangat selalu datang lewat lewat masih belum merah eak..

Aku ada azam baru arinie... dan harap dapat penuhi azam itu sebelum abis waktu pejabat... Insyaallah.... aku nak settlekan sumer keje opis yg tertangguh.. maklum cuti 2 hari kan.. hmmmppp doakan aku... aku nak jadik pekerja yg berdedikasi... biler dah siap sumer keje nie nanti baru aku update lagie...

Wassalam...


2 comments:

Ena said...

awalnya akak sampai.. sy yg kuar dulu akak pulak yg sampai dulu.. hehehhe.. dekat juga yeh dari opis ke tempat kije tu..

Cayalah akak!!

::Kak Sambal:: said...

goodluck akak...keje rajin2 no..hehhe


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails