.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, June 28, 2010

Cuti Arinie..!

Ahhh.. tensi gue.. tadik dah berjela taip.. tapi.. sumer dah ilang.. huhuhu... buang masa.. buat penat kepaler otak dan jari jer berteleku depan lappy yg dah uzur inie... biler panas jer harus sumer tergantung... "hang lar" pastu kena restart... aduhhh.. memang bikin atiiii panas... dah bosan kan nak taip balik... entri lepas rindu tadik bertukar kini sebagai entri melepas gewammm... ohhhh... biler lar nak dapat lappy baru nie.??

Ok lar.. dah dua hari umah kosong.. tuan umah balik kampung lar.. sepupu kita kawen... ingat nak wat schedule entry.. tapi tak sempat.. terkochoh ganyah nak packing segala benda.. nak kemas rumah.. settlekan itu ini sebelum berjalan jauh.. (mmg berat kaki nak langkah keluar rumah kalau ada benda yg tak settle.. sgt tak suka biler balik rumah macam tongkang pecah.. hendaknya selalu balik rumah hati raser tenang.. selayaknya rumahku.. syurgaku.. rumah tempat berehat)..

Hurmmm.. arinie yerr.. tak keje.. dedua laki bini charge balik bateri.. letih woo sesekali outstation nie.. walaupun bukan aku yg memandu... sangat kejung urat saraf nie biler terperuk dalam kereta untuk satu jangka waktu yg lamer.. okeh.. jumpa esok yer!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails