.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, June 2, 2010

..AKu dan TuDuNG SyiRiA..

Tajuk adalah sangat poyo! Hehehe.. sebenarnyer.. sajer jer nak tayang muka aku pakai tudung baru nie.. ahahahaa... giller glam kat blog sendiri tak per kan.. fedulik larrr owg nak kata.. asal ana gumbira.. nie tengah menelek kamera dalam keta nie.. laki sibuk drive.. bini sibuk tangkap gambor sendiri... uhuhuuuu sangat giller bergambar... okey per kan... kalau tak bergambar maser muda nie.. sok² biler dah tua... tak bleh pulak nak cakap camnie kat cucu "Haaa.. ini lar gambar Tok Nda dulu... cun tak?" Hissyyyyhhh sangat seronok berangan... ntah sempat ker tak aku nie nak tengok cucu kan.... yerlarrr... nak² dare sekarang nie sumer nikah nak lambat²... lepas abis SPM... nak masuk U.. bajar deg 4 thn.. sambung master laks setahun dua... pastu nak wat PHD.. dah dapat scroll sumer.. sibuk nak keje laks... ermmmm.... umo baper nak tgk anak kawen nie... ikhhhhsss.. mmg suka merapu semenjak 2 menjak nie..apsal eak??

Gambar kat bawah nie diamik maser kitorang on the way ke rumah bos En. Ady... sekali tgk aku macam pakai skop renang kan.. hehehe

..jgn pilih yg keketat sangat.. try dulu sebelum bayar yer.. kalau ketat bleh tuka.. tudung yg ketat sangat menyiksa telinga... sakit wooo...

..takut tak dengan jelingan ku itue.. hehehe

..senyum sikit.. asyik serius jer kan..

..bab mak dia serius.. Ainna pon ekot serius... ikhsss.. sangat masam wajah itu..

..pelik ngan bonda dia yg sibuk amik gambor sendiri..

Okehhhh.. jmp lagi di episod giller glam akan datang.. daaaaaaaaaaa!


4 comments:

Ena said...

giler glam? ekekekke..

pssstt!! agaknye kan, akak pun dah terjangkit penyakit membebel + merapu ena kot! ehehehe.. ops.. akak tak membebel.. ena je yg suka membebel.. abis tu kalau tak bebel kat blog nak bebel katner lagi kan!.. kat umah budak2 bukan paham pun.. ngeeeeeeeeeeeeeeeeee...

Adlina Husaini said...

wah kelas ahkak!! hihihi
baru la trendy kan

syariza09 said...

okeh..okeh...lulus! cun arr

aiDieNa said...

Ena
Tu lar gunanyer blog tempat membebel sakan.. hehehe

Adlina
Hehehe.. trendy ker.. ;)

Syariza09
Lulus sebagai aper?? Ermmm..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails