.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Sunday, June 13, 2010

JaDik MaK GuARD Jap!


OMG.. masih blom tido.. hehehe.. padahal balik dari IOI Mall tadi dah bantai tido sampai 12.30 tgh malam.. actually bangun sebab tak solat Isyak lagi... tu yang payah kalau solat Isyak lambat.. balik dari jenjalan harus dumm kat tilam dulu.. sangat tidak senonoh... sib baik tak tido terus sampai ke suboh... hehehe... aper nak jadik lar K. Pah nie kan..

Okehhh.. semayang sudah.. tetiber terlanding kat kosi mengadap lappy plaks.. dan harus lar mengecek umah mayaku ini.. ramai ker yg masih berjaga malam2 nie??

Aku rileks2 jer ujung minggu nie.. sebab akan merupakan cuti agak panjang.. owg lain akan keje hari Isnin.. tapi aku cotiii... bukan nak sangat.. tapi terpakser.. aku telah meng apply cuti on Mon and Tues.. coz.. my mom will not be able to babysit my kids... bab mak nak balik kg tgk anak buah dia menikah... Tahniah buat Syamina.. Kak Ina tak dapat nak balik.. sowii sebab kenduri dekat sangat ngan kenduri Chah... tak kan nak balik dua kali kan... bukan dekat.. tak per adiah nanti kasik kat kenduri Chah naihhh... hehehe macam lar dowang bacer msg yg aku cuba sampaikan nie.. poyo tul larrr!

Campur tolak sumer.. pas amik cuti nie... cuti aku tinggal lagi 11 hari.. cukup lar kot nak simpan utk raya dan sampai ujung tahun...

Cuti korang banyak lagie??


3 comments:

Ena said...

heheh..

ingatkan iena jer jd burung hantu yg tak berapa nak berhantu..hihi.. rupenya jiran sebelah rumah pun sama.. sepatutnya kan kak, kita dok gosip kat depan umah ker kan!.muahahaha.. gilos apa ena nie. tak penah dibuat kat org.. heheh.. abaikan ena yg tgh sewel nie.. huhu..

akak, tengah masak ker tu? masak per arini? tetiba pulak nak amik tahu.. hahaha..Apa kene mengena ngan n3 akak nie kan!. ahaks!!

k la.. ena ni kalo dah start meroyan mcm ie la.. huhu..

sHaH said...

ada 2 minggu lagi..
yehaaa!!!

aiDieNa said...

Ena..
Haha.. tak kisahlahr Naa.. buat ler macam umah sendiri.. hehehe

sHaH..
Cuti awak ada lagi 2 minggu eak.. awak cikgu ker??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails