.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, June 15, 2010

BiLa AkU Tak TaU NaK TuLis ApA..

Hai.. selamat petang.. pekabar orang2 yang sedang bekerja?? Keje banyak lagi?? Aku masih bercuti.. esok baru masuk keje dan En. Ady pula yg bercuti.. arinie lar hari kenduri sepupu aku tue.. she married to a Chinese Man.. dah pelbagai kaum dah dalam famili aku nie.. my adik ipar sendiri pon mix Malay & Chinese.. 2 orang sepupu aku kawen ngan Mat Salleh... dan Maksu aku kawen ngan India... ini baru lar satu Malaysia kan... jodoh pertemuan di tangan tuhan...

Aku sebenarnya takder topik pon nak merapu arinieh.. tapi aku raser macam nak kena post entry.. hehehe... sangat tidak ada idea.. kepaler otak lemau 4 hari di rumah... yer.. dirumah sahaja.. menjaga dan melayan karenah puteri2 yg nakal inie... macam2 hal.. nak mandi pon payah.. kejap2 ada jer yg ketuk pintu bilik air... tak senang lar nak berlama2 membersihkan diri dengan selesa... and know what.. elok jer aku kuar bilik air tadi.. tot..tet..tot..tet.. aku dengar kaki berlari2an kat atas... sah.. bebudak tu naik atas masa aku sibuk lam bilik air... dan yg aku geram... si kecik tu pon ada sekali... aduhhhh... kalau lar jadik apa2... itu lar budak2... tak boleh nak dilarang.. payah nak disuruh..

Aku rasa teringin nak makan sesuatu... tapi aku tak tau nak makan apa... hmmm... aku nak buat projek isi perut kat dapur lar dulu... chau!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails