.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, June 23, 2010

..HaPpiiE BiRtHDaY SWeEty CuTiE LiTtLe WaRDiNA..

Hai.. bertemu kita lagi dalam sesi mari menyambut birthday.. hehehe.. ini birthday anak buah aku Sharifah Wardina.. anak abg aku Syed Faisol.. function diadakan di Pizza Hut... sangat happening okay.. next time mungkin kitorang pon bleh buat kat venue yg sama.. amik birthday package jer.. senang citer.. tak yah sesusah.. everything is ready for you... you cuma perlu sediakan duit dan jemput orang datang.. hahaha..

Wardina nie temmmbaaammm lar sangat.. dia nie sebaya ngan anak aku Ainna dan juga sepupu dia Syed Islam anak adik aku... thn lepas kan mak aku timang cucu 3 sekaligus.. tapi idak ler serentak.. memasing selang dua bulan.. dalam tiga² tu Wardina yg lahir paling kecik.. tapi biler keluar.. maksud aku biler dah membesar.. cam sekarang.. dia lah cucu mak yg paling tembam.. tak cayer tgk lar gambar² kat bawah nieh!

Ini lar untungnyer adik badik ramai.. sesekali sambut parti camnie.. tak perlu ajak orang lain.. kami adik beradik jer.. macam nak pecah tempat tu dibuatnyer... bukan senang nak kumpul camnie.. the more the marrier lar kan... sangat enjoy malam tu..

..ohhh inie bukan birthday girl.. saper tak kenal angkat tangan... inie Cik Puan Kecik Putri Ainna Najihah yer..
..yang nie laks Bonda Cik Puan Kechik tadi..

..the princess of the nite.. nie lar birthday gurl nyer.. Sharifah Wardina.. tembam kan!

..kecik² dah pandai bergosip budak² nie.. dalam gambar kakak si Wardina... Sharifah Yasmin dan sepupunya anak aku si Putri Alyaa Safiah..

..sebilangan kaum kerabat.. hehehe..

..missing one letter kat nama birthday gurl.. camner leh silap eja nie eak??..

..Yasmin dan Sharifah Nurul Auni.. cucu mak aku yg sulong anak adik aku Syed Putra..

.."Eppy birthday Wardina.." itu lar agaknya dikatakan si Ainna..

..huurrmmm... sedap sangat gamaknyer sup tu yer Alyaa..

..bapak² melayan anak..

..peace!! We having a great time here.. hehehe

..enter the frame..

..tiga ibu pingitan.. Cik Piah.. Mak aku dan Umie aku..

..ini mak kembar si Aisha.. wife cousin aku.. Kak Zai..

..Ainna disuap sup..

..enjoy sangat dorang biler jumpa ramai².. tgh nyanyi lagu birthday nie.. walaupon belom masernyer meniup kek.. budak² biasa lar.. sangat excited..

..Ainna.. tak reti diam jugak.. ke hulu ke hilir dia malam tu..

..the twin lain pak lain mak..

..Dhia Aishah & Aisha Ameerah..

..saper² nak makan soup??..

..byk jer lebih pizza malam tue..

..cucu terbaru.. no. 10.. anak pertama Lilis.. adik aku..

..tengok.. sukernyer dia dengan topi tue..

..tantek tak topi nie??..

..Cheese maskot.. teruk dibuli budak² nie..

..nyanyi ramai²..

..Wardina with abah.. potong kek.. blur jer muka dia..

..Aisha dengan Walid husband Lilis..

..anak manjer ayah..

..Dekly adik aku with the twin..

..maser nak main musical chair nie.. sempat lagi Alyaa nak tiup belon..

..meriah..

..Ainna pon sibuk nyanyi maser orang lain dok nyanyi birthday song..


3 comments:

v!vi@n said...

all the kids are so cute and innocent..they are so happy..just by looking at them, i ll be happy^^

Ena said...

meriahnyerrrr...

bagus la family akak nie.. sungguh2 sambut birthday anak2.. mesti anak2 rasa dihargai.. mrmm.. bile la turn kitorg agaknye nak buat cenggitu.. huhu.. kena belajar lagi nie..

aiDieNa said...

V!vi@n,
Yes, they make me happy too..

Ena,
Alalala Na.. per sangat nak belajar pon.. sambutan sederhana jer.. biler ada pulus lebih kongsi sama².. biler wat function camnie dapat eratkan talian persaudaraan juga.. :)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails