.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, March 1, 2010

AiNnA diDeRa??

Assalammualaikum... dah lama tak bersiaran.. heheh.. just a short one to kick start.. hahah.. nie haa.. video penderaan abad inie.. panas nieh.. kesian budak kecik nie kena pakser pakai Spek oleh Mak dia.. Hahahah...


Sebenarnya aku nak amik gambar dia pakai spek.. (Alyaa punya) sajer nak tangkap.. sbb comel sangat aku tgk.. hahaha... apa yg buatkan aku guna kuasa veto ini?? Hmm.. sbb aku gewammm.. aku pasang spek kat mata dia.. dia bukak... aku pasang.. tak sempat nak snap gambar.. dia bukak balikkk... aku pon aper lagiiee.. kalau camnie tak jadi keje.. :)) Pastu pelagi.. Putri bongsu nie nangis ler.. mengeluarkan sorenyer yg sayu.. hahaha... aku suka video nie cute jer tgk Ainna nanges....

Amaran... tolong jangan DERA anak anda!!

3 comments:

Ena said...

Alahai ciannyer ainna.. sampai terbatuk2 nanges mintak simpati dr bonda nyer tu..

miss♥wahida said...

hahahahhahah...bonda kijam...comey giler dia...hahahhahahhahah gelak guling2...

aiDieNa said...

Giller kijam kan Bonda.. ahahahaha!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails