.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, March 16, 2010

**Tag dari AYU**

Dah lamer aku tak kena tag kan... haa... nie ler tag pertama aku nak jawab setelah sekian lama pencen dlm tag mengetag! Tag nie datangnyer dari Ex-UiTM mate kat Jengka dulu... CikPuan AFAYUFU... sorry lar amik masa sikit nak menjawabnyer sbb perasan bz.. sebenarnya malas nak jawab coz wallpaper nieh aku mencikkkk.. Okeh.. here goes..


1.) You have to print screen wallpaper that you are using right now - nie kat bawah nie.. tgk lerrr..


2) Tell us why you like the wallpaper

Wallpaper nieh?? Siyesss.. aku tak sukak... menciiii sgt... tapi aperkan daya.. aku tiada kuasa untuk mengubahnyer...

Tak cayerrr???

Niehhh.. tgk gambor nie laks.....

Haa.. kan dah kater... aku tiada daya dan upayer :((

3) Tag 10 people

Hmmm... tag eak... ermmm aku tag kat sumer yg ada dlm bloglist aku.. kalau korang bacer post nie dan blm pernah buat tag nie dan tak der keje lain... boleh ler buat entry ini untuk mengisi maser lapang.... Sekian dari saya...

Mekasihhhh kpd yg mengetag! ;)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails