.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, March 1, 2010

ALyAa buat FashiOn SHOw??..

Meh aku story sikit.. petang tu masser aku sebuk² mengemas rumah bagai.. Si Alyaa dok mundar mandir.. kejap² dia hilang ke bilik dia kat belakang... kejap² ke depan.. then.. terserempak ngan kami... fulayoooo... aper ke pesyen si Alyaa nie pakaiii??!

Dia nak lari seperti biaser biler tgk Bonda dia terkezuttt... sbb takot kena marah... sbb dia main lampin adik dia... dia dok punggah lampin yg terlipat dlm almari... tu lar keje nak² dare aku kat umah biler kitorang tak kuar memaner.. ada jer projek dorang adik beradik... tapi kali nie Alyaa buat projek sorang² sbb Aisha tido...
Dia tak bleh nak tido... ke hulu ke hilir... maser bebetul terpandang kelibat dia time aku nak solat Asar tu... daripada nak marah sbb punggah lampin adik terus aku tergelak... perghhh.. dasat jgk karya si kecik nie berpesyen... kalah aku woooo!!

Ini pesyen yg jarang dpt kami lihat.. harus di snap..

..camner ler dia belit lampin tu kat badan dia haku pon tak tau..

..kreatif huh..??
"Kakak.. pasnie Bonda tak payah beli baju kat kakak lagi dah.. kakak buat baju sendiri yer.." Hahahah!!

6 comments:

miss♥wahida said...

hahahhahahahhaa...lawak utk menghilangkan mengantukk....lawak la anak kak ina nie....

Ena said...

ahahahha..

kelakar la aliya nie.. tu ngah berangan jd model ker aper ekk? ker nak jd designer lak.. cantek gak pusing cenggutw.. wahhh.. kreatif gak alita nie..

aiDieNa said...

Ohoo baguslar kalau YDa dah ilang ngantukk.. huhuhu... Alyaa nie mmg kuat berangan.. selalu berangan jadik pengantin... :))

Srifairus said...

dahsyat alya nie.. kreatif yerk.. fesyen designer nnt nie.. hehhehe

chugie said...

alahai.. pandai posing ye anak akak ni ye.

aiDieNa said...

Tie.. terlebey sudah tu.. Chugie.. terlebey pandai.. :))... Dia nie suka main yg pelik.. tak terpk dek kita..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails