.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Sunday, March 28, 2010

Aku TerHaRu.. KoRaNG??

Kisah nie aku dapat dari email.. tak tau lar kisah baru atau lama.. nampak macam citer komik.. tapi raseryer kisah benar.. bacalah... sangat terharu kesudahan kasih seorang ibu... :(( :((




9 comments:

anastasyea said...

memang terharu sungguh :(
anastasyea.blogspot.com

kenwooi said...

that's really touching!

aiDieNa said...

Kasihnya ibu.. membawa ke syurga.. ibu sanggup lakukan apa sahaja demi anak yg dilahirkan.. walaupun terpaksa mengorbankan nyawanya sendiri.. tapi dunia sekarang dengan kes buang bayi yg makin meningkat dari hari ke sehari.. buat aku confuse.. tiadakah rasa sayang ibu yg melahirkan itu...

Ena said...

Sangat terharu.. huhuhu..

.::WaNiE::. said...

its amazing what mother's love can do :)

bukhairiah said...

bgenang air mata saya...naluri ibu kan...sukar nk gmbarkan...

srifairus said...

dah bnyk kali baca story ni pon rasa n nangis lg.. Ni kisah kat sinchuan gempa bumi aritu tak silap....

maszlanz said...

mmg terharu sgt2...sebak rasenyer bla membaca artikel nie...mas selalu terfikir...kesian dkt anak2 klu kta "dijemput" ketika anak masih kecil...

aiDieNa said...

Oleh itu.. kita jangan sewenang²nyer melawan ibu² kita... Syurga di telapak kaki ibu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails