.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, March 10, 2010

Cari Makan SeNDiRi..

Malam tu.. ketika aku tercari² kelibat Ainna lepas tak nampak dia depan mata.. sekarang nie dia suka nor mengeksplor segenap ruang dlm rumah tu... sampai ke bawah meja.. dapur.. dlm bilik air pon nak masuk wooo... sangat bahaya okehhh.. sbb tu kalau tak nampak dia panik lar jugak.. aku panggil² lar si kecik tu... "Ainna... Ainna..."
Tau kat mana aku jmp dia? Dia kat bawah meje sedang menikmati kuih karipap yg ayah dia beli tengah hari tadi... terkojut aku... maser tu yg terlintas kat fikiran aku.. alahai ciannyer anak Bonda.. lapar eak.. sian dia cari makan sendiri.. huhuhu... yang aku heran.. maser biler pulak lar karipap tu ader kat bawah.. karipap tu aku letak atas meja.. dekat bucu tu rasernyer.. sah² lar si tecit capai sendiri plastik atas meja tu.. wahhh... sib baik ler mender tu mmg untuk dimakan.. asyik betul dia makan karipap tu tau.. tak toleh² dah biler aku panggil dia.. kusyukkkk...

Tengok nie..
..buat tak tau jer..

..baru nak pandang.. tgk mulut dia.. tomotttnyerrr..

..ermmm.. gigit.. jgn tak gigit.. maklumler tak der gigi.. harus gigih menggigit..

..tak der² gigi pon separuh karipap tu masuk mulut dia..

.. nyum²... abis sepah²..



3 comments:

fARahAnNa biNTi rAhmaN said...

comelnyer...geram lak...cam icha jerk...jom join giveaway kite...
http://mybaby-farisha.blogspot.com/2010/03/sticky-mode-giveaway-birthday-present.html

Adlina Husaini said...

wah pandainya cari makan..besar sket nanti masak sendiri pulak =)

aiDieNa said...

Okeh Farah nanti akak join yer..

Dah besar haruslah Cik Adlina.. kalau tak masak BoNDa tak kasik tawenn.. hahahah!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails