.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, December 2, 2010

..BoTaK & BunCit..

Tertarik dengan topik pagi di Hotfm tadi... "Botak dan Buncit".. dan kelakar biler ada caller yg bagitau macam nie..

"Lelaki nie.. bila botak di depan orang kata..

He's a Thinker.."

"Biler botak di belakang pulak.. orang akan kata..

He's a Smart man..."

"Dan biler orang tu botak satu kepaler.. orang akan kata...

He THINK he is SMART.."

wakakakakakaka!!!!!

..yang kat atas nie.. bukan botak.. tapi tobek.. ikhsss.. kena penyakit kulit kot.. ker ditobekkan budak kecik.. adik aku no. 6 si Emen.. kekecik dulu pantang nampak gunting.. abis sumer rambut dia nak gunting.. bukan rambut dia jer.. saper² jer yg tido.. siap ler.. bangun kepaler dah tobek.. Emean punyer gheje..

..Two face.. adakah wajah di belakang ini sama dengan wajah yang di depan??..
 
..si botak nie musti serabut orangnya..

..scary.. takot nak dekat ini orang..

..takut jugak.. mood dia musti tak baik..
..menyedihkan..
 
..Apa nie?  Lelaki janggut di depan.. misai di belakang.. hehehe
 
..naper dia tak buat mulut sekali... pergh.. tak beranie..

Bedepekkk!!  Saper punya keje chop kelapa dia..
 
..fesyen kelapa khas utk si botak..

Kalau pompuan botak.. camner laks??

..muka dia tetap ayu walau tak berambut.. kalau ada rambut musti lagi cantik kan..
 
..kat sana dah macam satu fesyen..
 
..Brithney dan fesyen botaknya... hidup dia serabut sungguh maser tue..


..botak pon boleh mekap feminin..
 
..she's cute!..

Inie artis pompuan kat Malaysia pulak..
 
Saper dia nie??  Ekin AF3..

..Sharifah Amani.. laa nie rambut dia dah panjang balik..

 
..terbaru.. Mislina yg lakonkan watak Zaiton Sameon..

To me.. personally.. yang pompuan.. gunting rambut jangan lar sampai botak.. boleh berfesyen tapi berpada².. melainkan atas sebab² yang tak dapat dielakkan.. faktor kesihatan dsbnya... lagi elok pakai tudung..

Lelaki botak... hurmmm... aku suker jer.. kalau kena ngan rupa.. nampak macho dan hensem.. kemas pon kemas... En. Ady berkepala botak sekarang... rambut dia jenis cepat panjang tapi kulit kepala kering... tak lamer panjang balik lar tue..
 
Wentworth Miller.. hero prison break.. aku raser dia nie memang sesuwai berimej botak..

..attitude..
 
Michael Rosenbaum.. terserlah karisma berkepala botak..

Botak dan Buncit??



..kaya poket.. miskin masa.. sibuk selalu.. banyak fikir.. kurang senam.. kesihatan kurang..


2 comments:

mizct10 said...

kurang minat laki botak..klu buncit lg lah plak nye...x ska jg..

Ena said...

betul la kak, kalo kena ngan rupa elok je botak tapi kalo tak kena haihhh!! scary jekkk..

fesyen pelik2 je.. tenung lelama mau mengigau memalam.. hehehe...

yg pompuan pulak tak yah la sampai botak.. tak bertudung dah haram.. botak lagi la haram kecuali atas faktor kesihatan.. nauzubillah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails