.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, December 23, 2010

PILIH THEME BLOG sw33tdarling.com

Okeh.. dah lamer tak join GA kan.. tiba² diriku bagai diseru utk menjoinkan diri ngan GA nie.. syarat dia mudah dan senang sahaja... sapa² pon boleh buat.. okeh Cik Halimunan aka Sw33tdarling.. saya pilih theme blog di bawah utk wajah baru blog awak... sebab rasernyer sesuwai lar dengan tagline "aku - Halimunan" tu... sebab theme tu tak dak gambar orang.. permandangan jer.. awan² gitue kan... seperti yg kita tahu.. halimunan tu bermaksud seseorang yg tidak disedari kewujudannya.. orang tak nampak kan... penuh misteri kan... so do this theme... paling suka tang langit tu... kejadian dan keindahan alam nie memang penuh dengan rahsia dan misterinya.. lagi satu pasai apa eak saya nak awak pakai theme nie.. sebab nampak sedikit ekslusif.. warna gelap sok² kalau ubah/tuka header tak pening nak match warna... apa pon masuk kan ngan warna gelap.... dan lagie.. rasernyer tak sesuwai amik tema "Lady Green" sebab tema tu more to fantacy.. dan lagie.. header tu bekas header blog yg pernah saya guna dulu... tak syok lar kan masuk blog member teringat blog sendiri... hehehehe.. ;)


Okeh bagi melengkapkan syarat.. aku tag 3 orang untuk join GA nie..

1.  Ena
3.  Imah

Akhir kata.. join jangan tak jon ;)


2 comments:

sw33tdarling said...

oh pernah pakai ker lady green tuu... auuuuh tak shuker tak shuker... thanks for joining & gud luck!

IxoR@ said...

good luck!

:)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails