.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, December 3, 2010

..Bila Nak Jadi JuTaWan Nieh??!..

Hari yang lesu.. sejuk.. mengantuk.. penat dan letih.. korang pegi maner lunch tadi.. aku jenjalan kat Pavillion ngan opismate.. sajer nak senam² kaki.. dah nak beku duk bertapa dalam bilik.. sekali-sekali kena lar jugak bersenam... cergas²kan badan... berjalan itu baik untuk kesihatan... window shopping itu bagus... tapi pastikan poket tidak penuh dan bukan time dapat gaji... kalau tidak sesuatu yang tidak sihat akan melanda di tengah bulan...

Berjalan di tengah gedung besar dikelilingi butik² ternama buat hati terdetik.. alangkah seronoknya isteri seorang hartawan yang jutawan... semestinya pompuan itu juga seorang yg jelitawan... nak yang itu.. ambilll... yang ini? Ambil... tak payah susah² pk pasal duit... semua diimpi.. mendapat pasti... owhhhh...

Abang... biler nak jadik jutawan nieh??




5 comments:

Lizzie Yasmin said...

Sob sob best nya window shopping time lunch.. saya lunch harap lepak depan PC jgk lar.. tak der Mall yang boleh di lawat.. sob sob sob..

Ena said...

tu la kan.. kalau la isteri jutawan.. huhu


g sogo jap cari adiah kawin opis mate.. pastu terus balik.. makan roti jek... adeisss

deidaa said...

tghari td- aku tido (3hari dh aku demam.. kwn aku belanja mkn ramai2 aku xmkn sbb xselera.. majuk dia huhu).

bila nk jd jutawan?-
perniagaan! apa kata ko meniaga?
merangkak dr bwh.. mcm datuk sosilawati tu.. dulu sape? skang jd apa (semasa idupnya).. wah teringin jgk aku jd mcm dia hahaha.

(rasanya kalo aku jd jutawan.. tiap2 bln aku kat negara2 lain ngehehe).

Em's Family said...

tapi jadi orangbiase lagi seronok kan :)

sw33tdarling said...

nak tumpang kaya...! ehehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails