.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, December 1, 2010

Bila En. Ady Belom Sampai..

Bila En. Ady tak sampai lagie... hari nie dia half day.. jadi dia guna keta.. jadi dia kena fetch aku.. jadi aku menunggu suamiku di bilikku di opis yang dah sunyi sepi.. aku buka otak cuci minda... aku baca blog Mazidul Akmal Sidek.. macam² cerita menengejutkan geliga... banyak berita² dahsyat alaf baru membuatkan mata terbuka.. sungguh banyak pendedahan di luar jangkauan..

Aku buka pula blog Ondscene... sedeh pilu memaut kalbu.. aduhaiii dunia.. penuh dengan rencahnya...

Ok.. aku nak balik... kalau modem umah En. Ady dah tuka tadi.. aku BW malam nanti...

Jumpa lagie...


1 comment:

Redbloodsnow said...

nk try buka kedua² blog yg awak sebut tuh ah..hehehe


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails