.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Saturday, December 11, 2010

..ReHaT & RaWaT..

Dah sarapan??.. Mesti lar kan.. dah pukul berapa belas... lain ler aku.. ujung minggu tak reti nak bangun awal... melainkan anak² kacau nak itu nak ini.. nak tanak kena bangun lar kan.. Ujung minggu adalah hari rehat kami sekeluarga juga hari menyepah (budak² lar tu) dan aku membersihkan rumah... kira penuh ngan aktiviti lar walaupon tak kuar umah... sekarang musim ujan kan.. sejuk² gitue.. kat atas bukit nie lagie larr... tak yah pasang aircond.. beraircond sentiasa... nak mandi pon gigil bab tu kena pasang heater.. dulu² maser belom renovate.. giller bercinter nak pegi mandi.. sebab air dia sejuk sangat... macam kuar dlm peti ais lar kekdahnyer kan.. 

Owhh.. aku benti kejap menaip tadi.. utk tengok hip tv.. rumah Linda Onn.. waaa.. tanteknyerrr... besornyer.. superb arrr!  Biler lar nak dapat umah camtue kan... dalam mimpi jerlah kot... huhuhu... okehh.. lupakan jerlar.. bersyukur dengan yang ada.. nak cari resepi nie.. utk isi perut hari ini... ok.. relax and continue your dreammm..( :>____________<:)



3 comments:

Ena said...

hehe.. sama la tadi pun terbabas tido sampai lupa apa yg dah di plan.. huhu..

arini nak gantung kualiti la.. kalo rajin malam karang baru turunkan balik kuali tu.. heheh..

aiDieNa said...

Gantung kualiti??... Ohh Kuali rupernyer.. hehehehhh ;)

aiDieNa said...

Gantung kualiti??... Ohh Kuali rupernyer.. hehehehhh ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails