.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, December 31, 2009

Breaking News: PA N17 -- N27


Alhamdulillah... berita yg dinanti²kan oleh semua PA² gomen N17 menjadik kenyataan akhirnya... Semoga kita akan terus bersemangat utk bekerja sebagai setiausaha berjaya!

Kepada yg tak tau lagi... sila search Pekeliling Perkhidmatan Bil. 27/2009 atau

nie link dia..: http://www.jpa.gov.my/docs/pp/2009/27/PP272009.pdf

Soooo... tahniah pada semua setiausaha yg telah sepenuh hati mendedikasikan diri terhadap kerjayanya....... you deserve it.... ;)


10 comments:

Ena said...

wahh.. ade org bakal nak naik gaji lah kannn!! nampaknyer pasni ader la wish list 2010 jadi kenyataan ekk!! Tahniah la kak.. tu rezeki tahun baru la nampaknyer.. bestnyer.. bile la ena lak nak dpt niyh? Ngeeee....

aiDieNa said...

Hahaha... iyolahhh... semoga dimakbulkan... aminnnn....

yatispeed said...

alhamdulillah..tahniah kepada kita semua..takdelah kita rasa diploma kita tu tak seiring dengan kerja lagi dah...lepas ni makin maju jaya la hendaknya..

Emy said...

keje pun mgkn akan tambah la kot nti!!! mana tau ada yg tak puas hati!!

aNisA aHmAd said...

Tahniah Puan Setiausaha Pejabat! (^_^)

aiDieNa said...

Ehh... kalau bacer kat Pekeliling tu kan.. N27 kena jaga JUSA.. camner tu.. kat Jab. aku nie ada 2 org jer JUSA... abihhh tu aku nanti akan ditukarkan ker haa??

~aSHa~ said...

salam ziarah kak..kenal sy?

tahniah kepada kita Setiausaha pejabat.....

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

tahniah untuk kita semua.. apapun syukur sangat kan.. mujur juga akak dah jaga Jusa, so tak yah pening2 la tukar2..

Happy New Year!

ita cutevirus said...

congrats la buat semua PA² seluruh mesia...

eheheh... pasni leh le open table...

aiDieNa said...

Huhuhu.. iyolah... table sentiasa open.. tunggu org nak hidang jer.. hehehe.. ;)

Asha --> yang maner eak.. ermmm.. awak kenal akak ker?? Hmmm @)

K. Mimi --> Ok lar tu tak yah pepening paler pk..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails