.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, December 22, 2009

..A Family Day Out..

Hari tu kan... Jabatan kitorang organize family day kat Sunway Lagoon.. citer nie dah lama.. bln 10 hari tu.. hehehe.. tapi sajer aku nak up kan gambor utk kenang²an kat blog inie.. bukan senang dpt gie outing camnie.. a quality time spent dengan anak².. seronok tgk budak² happy.. tapi tulaa.. kita sebagai guidance nie idak lar pulak dpt main games² yg terlebih adventure.. kata bawak budak.. kekecik laks tu.. setakat naik marry go round.. n games yg light and easy jer.. tapi yg kelakarnyer.. si Alyaa tak puas hati sbb tak dapat masuk rumah hantu... beria² dia nak masuk.. tapi tak dpt.. sbb tak memenuhi syarat.. Alyaa di bawah umo 7 tahun laarr... masa ngah tanyer kat kaunter rumah antu tu... kitorang nampak ada sorang budak dlm umo 7 thn lar aku raser.. kuar nangis²... kitorang tgk.. alahaiii siannyer.. takut sgt lar gamaknyer antu kat dlm tu.. aku tunjuk kat Alyaa budak tuu... sambil tangan dia aku tarik utk pergi ke tempat lain.. Alyaa terpakser ikut berlalu dgn lagak tak puas hati....

Aduhaiii... si Alyaa nie mmg agak keras hati.. apa dia nak mesti dia akan usahakan sampai dapat.. kita kena bijak bacer emosi dia.. dan gunakan akal... camner nak ilangkan raser tak puas hati dia... bukan senang nak overcome peel ini budak... ko terpakser menjadi pakar psiko kalau berdepan dengan dia.... itu budak.. ada batu jugak duduk dalam kepala.. nampak kecik tapi sangat pandai menjawab.. hahahah.....


Merajuk.. such a drama queen

..sedang bersedia untuk turun ke air..

..ayah dan anak..

..ikut lar si Alyaa tu baring..

..anak saper lar nie?..

..nyenyaknyer dia tido..

..saper yang terlebih seronok nie??..

..Aisha yang takot air..

..budak yang tak kenal penat..

..sekadar memerhati..

..apa dia nak main pulak tu..

..like father like doter..

..feeling kat pantai lar tu..

..tak pernah puas main..

..mandi pasir..

..terbang.. tinggi lagi..

..kita minum dulu!! Berehat sebentar melepas lelah..

..bapa mithali..



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails