.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, December 21, 2009

Kenaper PakaiKan HeadBand?

Satu malam di rumah mak.. masa tu ramai jgk kat ruang tamu... ipar duai sumer ada..

Adik Aku: Kakak.. apsal ko nie suker sangat pakaikan si Ainna cekak nie... dia tak rimas ke.. naper tak pakai getah ker.. ikat rambut ker..

Aku: Sebab dia tak der rambut lar aku pakaikan cekak.... (duhhhhhh.... kan dah kena sebijik!)

Sumer org pakat gelak dengarkan jawapan straight to the batang idung yg aku bagi.. hmmm... anak² aku sumer jenis botak... (cam aku kekecik) rambut tak banyak larrr.. so.. mmg tak bleh lar nak bertocang segala masa umur setahun ke bawah tu...

Bebudak pompuan yg rambut tak dak.. nak pakai aper lagi headband jer lar kan... baru nampak cumil sikit... pakai kejap² utk bergaya ok lar.. jgn lama sgt... dan jangan pakaikan headband yang getahnyer ketat.. sian.. tak jalan darah budak dibuatnya... berbekas jer nanti...

Gambar kat bawah nie masa bawak bebudak naik skybridge KLCC.. dah hari² anak² aku dok cakap nak pegi KLCC ayah... so.. meraser lar dorang... tgk bangunan dari atas....





1 comment:

miss♥wahida said...

bestnye naik jmbtn tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails