.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, December 23, 2009

..TV SeRies..

Korang suker tengok TV? Aku dulu mmg suka... tapi sekarang dah jarang.. aku cuma tengok rancangan yg bebetul aku ikut... kalau aku tengok TV.. aku tak suker org kacau aku... kena concentrate ok... kalau tidak nanti tak tau jalan cerita... dah ternganga.. kennaper camtu.. kenaper camnie... dan aku juga tidak suker org bertanyerkan itu ini ketika aku menonton... nak tau citer tgk arr sendiri.... huhhhh..... hahaha... kalau nak buat susu ker.. basuh berak ker... itu ker ini ker... tunggu iklan okehhhh.... tapi kalau dah tak boleh tunggu... terpakser larr kan.. settlekan maner² yg penting tu dulu...

Hmmm... antara citer² siaran TV yg aku follow dan aku suker tengok...

1) Supernatural

2) Prison Breaks

3) Merlin

4) LOST

5) Ghost Whisperer

6) Tru Calling

7) Kyle XY

8) Smallville


Slot Melayu laks...

1) Nur Kasih

2) Kekasihku Seru

3) Jangan Tegur Lagi...


Kartun

1) Shin Chan

2) Doraemon

3) Chibi Maruko Chan

4) Detective Conan

5) Atashinchi


Aper lagi... hmmmmm..... citer yg best... rileks... atau citer yg adventure.... misteri... citer antu... aku sukerrr.... korang follow citer aper??

OOO yerrr... kat umah aku tak pasang Astro pon... coz kitorang nie jarang lekat kat umah.... rasernyer lebih banyak kat umah mak aku dari rumah sendiri... coz laki aku selalu balik keje lambat... soooo... whats the point pasang Astro.... hmmm... takat balik umah nak tido jer... hahaha... ujung minggu laks asyik lar kuar... ada jer agendanya.. hmmm... dah banyak kali juga En. Ady mintak nak pasang Astro... (dia nak tengok bola lar tu..) tapi aku kata membazir.. kalau nak tgk sgt rancangan kat Astro.. pegi jer kedai mamak tak pon p umah FIL aku jer... haa.. tgk puas²... kalau ada citer best selalu kitorang donlod jer... jimat duit... hehehe.... tapi ada jugak org yg pasang Astro nie sbb nak dapatkan siaran TV yg cantik.. mungkin satu hari nanti aku akan pasang Astro jugak... hmmm tu pon biler jadual harian dah stabil... means.. pegi balik keje on time... dan ada bajet lebih tak tau nak buat apa... then only I'll consider.... terpulang pada masing² lar kan... duit sendiri cari.. so pepandai sendiri ler camner nak belanjer...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails