.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, December 17, 2009

Jeng..jeng..jeng.. Bertukarrrr!

Satu hari dalam perjalanan ke tempat kerja... last week kan... laki aku kena allergic yg agak teruk.. sebab aku tak pernah tgk kulit dia kemerah²an dan berbintik sana sini... masa tu.. kulit laki aku dah kering... dan menggelupas²....


"Eiii eeee... teruknyer kulit abg... tapi rasernyer nak baik dah nie... dah menggelupas.. nak salin kulit lar nie.." aku bersuara penuh prihatin... cian kan kat laki aku.. dah lar bekerja kena berhadapan dgn org ramai.... seminggu jgk lar dia suffer ngan penangan alahan nie.. tak tau dia makan apa.. sblm nie idak lar pulak pernah jadik cenggitu...


"Ting.... bertukar... tetiba abg bertukar jadik muka Ashraf Muslim... heheheh... maser tu Ayang sayang abg lagi tak??" Ucap laki aku dgn penuh ekspresi...


"Huargghhh...huarrr... huarrghhhh... perasan..." aku bantai gelak besar... tapi tak jawab soklan merapu laki aku... tapi kan... kenapa Ashraf Muslim... ermmm?? Abg minat dia kerrr hahahah!!


Lenkali kalau abg nak bertukar.... tukar lah jadik muka nie......




_




_




_




_








I melted.... confirm tak pandang lain... huhu!




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails