.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, December 17, 2009

Kembar!!.. Besttttnyerrrr..


Waaa... seronoknyerrrrr..... tadi kan masa kat toilet... jmp opismate tengah borak²... yg sorang baru balik maternity... yg sorang lagi preggy mommy... tau apa yg buatkan aku tak nyempat² melepas hajat... bilermaner mendengar perbualan mereka berkenaan baby kembar... wahhh.. opis mate aku yg sorang tu sedang mengandung anak kembar.... sepasang lagi.. satu laki.. satu pompuan.. waaa bertambah² terujer akakkkk mendengarnyerrr.... org lain yg ngandung org lain yg excited terlebih... hahahah.... mmg terujaaa larrr... bukan senang org nak dpt bonus 2 in 1 nie... aku laki bini yg mmg ada salasilah kembar nie pon tak der rezeki... semua org tau kan.. aku cuma punya peluang ngandung sekali jer lagi... coz dah dua kali c-zer... so... ada lar jugak En. Ady mengharapkan mendapat bonus 2 in 1 ini.. dan kalau boleh dapat baby boy... ayah belum ada geng maaa... nak lawan sorak tgk bola sepak...hahahah..... ntah ler... chances tu mmg aku... coz ada keturunan kembar.. tapi kan.. aku dengar org kata.. kalau adik badik kita yg kembar... anak kita tak mungkin kembar... dia akan skip satu keturunan.. cucu kita nanti mungkin kembar.... ikhsss... adik badik yer belah laki aku... tapi belah aku yg kembar tu mak sedara aku... kira chances tu mmg ada lar kan... cuma dpt atau tidak....

Satu lagi... kalau nak senang bagi pasangan yg belum ada anak lar kan... dari kajian yg aku bacer kan.. makan pil subur pon boleh dpt anak berkembar²... ada yg sampai 6 dlm satu.... haaa ko... sekali banak tutup buku... heheheh........... tahniah Kak Sue... ;)



No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails