.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, August 9, 2010

..31 Tahun NaN LaLu..


Pada tarikh yang sama.. tetapi hari yang berbeza.. bertambahlah seorang lagi ummat Muhamad SAW.. anakanda kedua sepasang suami isteri yang ketika itu masih muda.. dinamakan dia Sharifah Zurina.. dibesarkan penuh tanggungjawab dan usaha.. puteri ini bukanlah mudah untuk dijaga...

Hari ini.. puteri itu telah dewasa.. melayari hidup bersama temannya.. diberkati dengan 3 cahaya mata.. berdikari dia membina keluarga..

Di hari nan indah dan berbahagia ini.. dengan penuh kesyukuran puteri ini ingin mengucapkan terima kasih tidak terhingga buat 2 pasang tangan yang telah bersusah payah membesarkan... terima kasih atas kasih sayang yg tiada sempadan... terima kasih atas taburan keringat dan wang ringgit yang tidak terbalaskan...

Terima kasih buat Mak dan Abah... tanpa kalian.. tiadalah aku di sini...


4 comments:

Zaidah said...

pengorbanan mereka memang tak terbalas oelh kita

Shida said...

happy birthday...semoga dikurniakan kesihatan yg baik serta dimurahkan rezeki...btw,birthday u sama ngan anak shida...:)

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

Happy bday bonda..lin doakan smoga dipanjangkan umo..dilapangkan rezki and dilimpah kan rahmat Nya yang melimpah ruah..smoga hepi slalu ngan en ady and anak2 yg super comel tu ye..hug n kiss fren ~ :)

Tuan Tanah said...

Selamat hari tua yaaaaa.....aku doakan moga hidupmu terus ceria....dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik sentiasa........muahhh!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails