.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Sunday, August 15, 2010

..Malam tu MaKaN di SiNiE..

Salam.. sebenarnya dah lama nak post entry nie.. perasan tak sekarang posting aku adalah sangat lembab mengalahkan siput.. adalah sangat bosan draf entry kat opis.. berjanggut nak tunggu satu² gambar load... bosan sehhhh... maka di pagi hari cuti ini.. aku pon merajinkan diri buat entry ini di rumah.. tanpa gangguan dayang² tukang kaco itue.. sebab sumernyer tengah tido.. termasuk lar ayahnyer sekali... kalau tidak.. jangan mimpi juga dapat mengadap pc nie lama²...

Malam tu.. lepas balik keje.. amik anak² dan cecepat drive balik umah.. mandi² bersiap.. off we go.. aku sebenarnya have no idea at all kat maner En. Ady nak belanjerkan wangnyer sempena birthday aku.. aku sebenarnya tak kisah pon kalau tak celebrate bagai... cukup sekadar diingati.. dia adalah sangat mengantuk malam itu.. tapi mengenangkan sebab dah janji kot.. maka tak ingin dihampakan..

Kitorang pegi ke sini... ada yang pernah sampai.. I'm sure orang Melawati /Ulu Kelang familiar kot ngan tempat nie.. aku baru first time.. malam tu lar makan di sinie..

Dari jauh dah nampak lampu signage restoran nie..

Kebetulan time kitorang pegi.. tak ramai orang.. mungkin sebab hari keje kan.. tak ramai yg nak keluar makan di luar.. balik keje kan dah penat.. esok nak keje lagi.. baik makan di rumah saja dan lepas tu boleh tido dengan nyenyaknyer..

..budak nie yang tak sabar².. seperti biasa tidak lah reti dia duduk diam... kejap² pegi tengok ikan.. kejap² kaco kucing.. dan asyik² dok p sinki basuh tangan.. hanya mata memerhati.. nasib baik orang tak ramai..

..I'm the birthday girl.. girl ker?? Hahaha.. dah tuo dah pon.. dah three series.. hehehe

..Air milo untuk budak².. jus nenas utk aku utk ubat sakit tekak dan jus mangga En. Ady punya..

Lima jenis lauk semuanya.. harga semua tak lebih RM50.00 hengget..

..aku pengorder makanan sepenuhnya ari itu.. aku order sumer untuk sorang makan jer.. Alhamdulillah cukup semua.. kat atas nie gambar sup ekor..

..ini telur bistik..

..burung goreng asparagus.. daging burung mmg liat eak??

..kerabu sotong..

..udang goreng petai.. ntah tak ingat..

.. sedang makan..

..Ainna makan sendiri.. sangat pandai.. tak comot pon..

..ini nasik aku..

..dah abis makan..

..pandangan restoran..

..bersama anak² di tepi kolam ikan.. kat sini juga ada ikan bakar.. kerang bakar sumer.. aku tak order lar pulak.. terlepas pandang.. hehehe..

.. mesti tak jelas kan nama kedai tu.. okeh meh aku tulis.. Pha Pha Corner.. Tomyam Kepala Ikan.. ermm.. kepala ikan pon owang buat tomyam eak.. ingat ker kari jer..


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails