.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, August 27, 2010

..CaKe ArT..

Amazing Cake Art from Russia

All you see below are cakes that can be eaten without any part of it wasted.

No plastics or any other artificial stuff is being used - everything is edible. (How could you??!!)

All these cakes by Zhanna from St. Petersburg .


Kek nie sesuwai utk blogger macam kamu.. hehehe
..yang nie untuk penerima darjah kebesaran.. nak celebrate kan..
..yang nie buat kaki botol.. dengan msg.. makan kek boleh.. minum hentikan..
..objek aper kek nie haa.. nak kata typewriter.. bukan.. tapi nampak macam antik kan.. hurmm bagi pada penggumpul barang antik.. musti dia terujer..
..kek khas buat tailor..
..ini sangat ler sesuwai buat si peneroka.. bukan peneroka felda.. tapi org yg suka melancong dan meneroka tempat² baru..
..haa.. ini untuk si mata duitan.. hehehe
..ini aku ingat nak bagi kat 'The Rock' sebab dia kan pernah belakon Scorpion King..
..wah.. aku raser kek nie paling susah nak buat.. look at all the details.. perghh.. khas buat pencari harta karun.. lanun ker kan.. hehehe
..nie.. temanyer agak konpius lar.. untuk anak remaja lelaki kot..
..ini untuk ibu² yg selalu abiskan idup dia di dapur.. atau pon utk kontraktor kitchen kabinet.. hehehe
..ini... hurrmmm.. lets see... aku rasa utk orang yang baru bukak butik.. macam tulisan yg ada kat kek tu..
..hohhh.. ini sudah tentu aku bagi pada bos kilang pepsi.. hahaha
..yang nie boleh bagi pada tokey kedai kasut.. tak pun pereka atau penggemar xtvt lasak..
..nie.. hurm bagi kat orang yang kuat makan burger.. dengan msg.. tulis kat kek tu.. jgn asyik makan burger jer.. sesekali makan lar kek.. hehehe
..ini buat En. Suami kalau dia kaki motor atau buat tokey kedai tayar pon ok juga..
..ini khas buat kontraktor binaan..
..nie buat ketua pancaragam sekolah.. just nice!
..nie.. hurm buat nenek atau atuk yg dah tua.. yg pakai gigi pelesu.. dengan msg.. kami memerlukan atuk sebagaimana atuk perlukan gigi palsu.. atau.. boleh juga diberi pada doktor gigi.. hehehe
..ini buat pengusaha kedai spec.. sesuwaiii lar sangat kan!
..nie lagi satu.. aper menatang nie haa??  Hmm mesin wang ker?? Tak tau nak bagi saper.. korang tau??
..ini buat tukang potong kayu balak.. pada explorer pon ok..
..hahhh ini??  Hurrrmm buat pengusaha ladang cendawan ok kot..
..nie buat si nelayan.. air tu kasik tuka ngan air kopi baru ok!
..nie.. khas buat yg suka mengulor time keje.. main games sokmo.. ehehehehe

3 comments:

Adlina Husaini said...

wahh sangat berseni kek dia..ditil dan haluss

Ena said...

cantik tapi tu la.. ada yg nampak sangat menakutkan nak makan.. tu yg gambor kala jengking tu. haihhh!!

tapi dorang ni sangat kreatif kan!.. tak terpk pun.. mcm kes roti yg wat bendtuk macam2 juga tu la kan kak..

syariza09 said...

tak sampai ati nak makan kek tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails