.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, January 21, 2010

Spread The Love Contest

"Spread The Love.." satu ungkapan yang cukup menarik bagi org yang suka berkasih sayang.. perkataan sayang terlalu luas maksudnya utk dimengertikan.. apa yg aku tau sayang itu satu perkataan dan perasaan yg sungguh mendalam sehingga dapat membuatkan seseorang sakit dan sembuh dalam satu masa.... kasih sayang satu keberadaan dlm diri setiap manusia.. yg membuatkan dirinya terus gagah meneruskan hidup...... kasih sayang harus tetap disebarkan... agar dunia yg penuh dengan kebencian ini terus sentiasa aman..... so... jom korang.. kita join contest Cik Nur Iqafi inie.. hehehe...


Gambar kat bawah nie ingin aku ketengahkan bagi memenuhi syarat contest yang menggambarkan kasih sayang zaman kanak² yang bersih dan suci dari segala agenda tersembunyi... biler tgk gambar nie membuatkan aku teringat zaman kanak² aku.. teman sepermainan aku... how I missed those days... kasih sayang membangkitkan ingatan dan memori indah... kan... korang tak raser macam tue??

Bagi korang yg nak sesamer spread your love.. silalah ke Blog Cik Nur Iqafi untuk maklumat lanjut...

Tarikh tutup contest nie pd 12.00pm - 1 Feb 2010.... ;)

1 comment:

NUR AFIQAH BINTI ABU BAKAR said...

hi..goodluck oke..
:-)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails