.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, January 6, 2010

Ainna HiMaWaRi.. huhu!



Puteri Ainna Najihah.. Anak aku yang bongsu.. (setakat nie lar kan dia paling kecik.. ecehhhh.. ada ati nak tambah lagi.. hahahaha.. of course aku menanti putera bongsu dlm keluarga kami.. bakal bodyguard kakak² dia nanti.. hmmpp).. Gambar kat atas nie diamik maser Ainna menangis nak kan Bonda.. tapi maser tu Bonda tengah sibuk masak.. ayah maser tu baru nak mandi.. nak p solat Jumaat... terpakser lar angkat Puteri Bongsu tu jengok Bonda dia yg sibuk memasak kat dapur... elok jer angkat.. otomatik mulut diam... ikhsss.. ikhss.. ikhsss.. politik sungguh... pangdang jer muka bonda terus senyummm... alalalalala bucuk bacam Bonda nie..

Ainna sekarang dah lapan bulan... dah pandai merangkak... menjelajah segala ceruk rumah... suka mengutip itu ini... (yg paling dia suka suis plug.. tak tahan sehhh asyik lar nak kena angkat dia dari tempat peberet dia tu... angkat letak depan.. sat gie toleh.. ilang.. dah kat situ balik.. mmg lar dia nak suh Bonda dia senaman ulang alik...) Tetiap kali time dah penat dok mengangkut si kecik nie... aku akan jerit "Himawariiiii... himawariiii (nama adik Sin Chan.. yg mmg merangkak kalah askar) maner lar si Himawarii nie pegi? Notti² Himawari.." hihihi....


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails