.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, January 5, 2010

- Dating Berdua -

Di suatu petang ketika pulang dari kerja.. sepasang suami isteri berdating di warung Rojak Din No. 1 di depan simpang tasik bersebelahan pula kedai KK Home Deco.. hehehe... suami isteri ini mengambil peluang berdua²an.. cheeewahhh... menghabiskan masa menghidup udara petang sambil menikmati rojak ayam yg agak sedap... si suami menceritakan perihal office dan kerjanya.. si isteri juga begitu... masa yg terluang begini dapat berborak dengan tenang tanpa gangguan adalah suatu keadaan yg cukup membahagiakan.. walau hanya sekejap.. sbb tak lama kemudian pasangan tersebut teringatkan anak² mereka yg ditinggal di rumah tok mereka... apa khabar anak² agaknya? Pasangan suami isteri itu sangat seronok menikmati masa berdua tetapi.. anak² tak pernah dilupa.. Alyaa.. Aisha.. Ainna.. tunggu... Bonda dan Ayah pulang!


"Mamak.. rojak ayam.. nescafe ais & Teh O panas satu.. kasik dua sudu tau!"

..makanan diorder dah sampai... waaaa.. laparnyer...

..En. Ady control encem lar tu kunun.. haha!


..yer bang... makan jangan tak makan..

..sedap jgk..

..tengok.. kan dah licin..

..Eh.. ada lagi.. sapa yg mintak nie..

..tu dia.. Cik Pah order pinggan kedua.. camner nak kurangkan kilo nie.. Cik Pah tak tepek muka sbb... kemontelan terlihat nyata.. Hahahahahha!!!



4 comments:

Wanie said...

ermmm...sedapnya tgk rojak tuh...namapk menarik je..hehheheh

Ena said...

kak.. dating yeh? heh3x.. bukan senag nak dating kannn!! ena pun baru jer p makan kat situ ahad lepas.. teman wan g jogging.. jogging la sgt.. kakakkaah..
sedap gak mkn kat situ tp nasib ena x baik hr tu.. sbb dah nak abis mkn.. tetibe ader L...S lak kat dalam tu.. terus stop mkn.. bgtau kat toke tu.. dier nak ganti tp ena x nak.. so dier kasi dikaun.. sbnrnyer bkn jge sbb nak diskaun ker aper.. just nak kasi tahu dier harap pasni kene lbh FOKUS ms masak tu..

aiDieNa said...

Yer ker Na.. ikhss..ikhss..ikhss.. Ena order aper maser tu.. bagus lar bagitau dia.. at least di peka sikit bab kebersihan nie.. kalau akak larrr.. mintak free jer.. hahaha!!

aiDieNa said...

Wanie.. teringin kerrr?? Hehehe... ada lebih sikit aritu tapau.. sampai ari nie masih dlm peti sejuk tu.. tak bersentuh lagi... kwang..kwang.. kwang... moral of the story.. ukur makanan di perut sendiri...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails