.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, January 22, 2010

Di HaRi Yg BORiNG iTue..

Okeh.. aritue gambar si kechik jer kan.. kali nie aku uploadkan sumer gambar ari yg boring itue.. ketika dlm kereta dlm renyai rintis hujan di petang hari... tgk lar gambar kat bawah nie..

..bebudak nie pantang masuk keta.. asal masuk jer tido... ahahahaiiii.. tak tau lar nak cakap.. dari kecik lagi camtue... adakah suasana kereta membuatkan dorang cepat mengantuk??


..Aisha Ameerah lena beradu bertopangkan bahu si Alyaa..

..Aylaa Safiah lar yg tak sabar² nak main slide kat playground aritu..

..budak kechik nie.. dia tak kisah.. ke maner sajer bonda pegi.. dia mesti nak ekot..

..terjelir² lidah.. nak menjilat aper sajer sekarang nie..

..muker bonda harus tepek sekali..

..alahaiii.. biler tgk dorang tido cenggini.. cian jer tgk..

.."merenung nasib ker Ainna??"..

.."Aper pandang².. ader utang ker??"..

..pasrah..

..ayah yg memandu.. dok pk aper plan lepas nie.. memandangkan plan tak jadik..

..bedal jer lar labuuuu..

..sayer ekottt jerrr..

..Aisha baru bangun tido..

..Alyaa pon..

..cepu² ahhh.. cepu² ikhhh.. hahaha... hihihi.. tok moh nak jampi jap kasik ujan benti.. hahaha!! Ainna sekarang nie itu jerlar hobi maser lapang.. menyembur air liur.. meleleh²... ikhssss..

..Alyaa baru nak menyentap.. dpt tau plan cancel..

..Aisha dah tak tahan bonda asyik dok jadik paparazi.. dia marah aku amik gambar dia..

..tgh mengada² nie..

..dedua badik samer jer..

..lepas kena pujuk nie..

..dah dpt terima hakikat ko.. bonda & ayah janji esoknya bawak dorang di main kat playground.. sbb aritu ujannnn....
- THE END -


3 comments:

Ena said...

Comeyy nyer 2 badik nie tido.. cian pun ader hak.. yer la time tido kan muke noti terus ilang.. terus kuar muke yg sgt naif kan!
si Ainna tu ya Allah.. tembonnn nyerrr.. gewammmm nak cubit2 jer raser.. he3x.. over lak.. hiksss!!

comey_lote said...

cantiklah rambut anak2 kakpah!

sian kan budak2 kalau plan xjadi...
saya yg dah tua nih pun kalau plan xjadi nak muncung gak..hahaha

aiDieNa said...

Ena - Jemput ler ker rumah men cubit2.. hahaha..

Ida - Rambut tu dah ader dlm gen.. hehehe.. rambut Ainna jer tak tau lagi macam maner..

Plan kalau tak jadi mmg lar tak best.. biler kita dah janji ngan bebudak lagi ler tak bestnyer.. cian kat dorang yg betul2 mengharap.. dorang tak pandai pk lagi.. apsal tak jadi.. kenaper kena postponed.. yg dia tau nak enjoyy..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails